مسئله محوری و نگاه سیستمی؛ الگوی نوین سیاستگذاری در مرکز امام و انقلاب اسلامی

به گزارش ایسنا، در این جلسه نسبت به بررسی و تصویب برنامه‌ها و نیز بودجه سالیانه مرکز فرهنگی دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی، اقدام شد و همچنین در خصوص موضوعات و محورهای ششمین دوره اردوی فرهنگی- آموزشی طریق جاوید و نیز همایش علمی «انقلاب اسلامی؛ از نظریه تا عمل»، بحث و تبادل نظر شد.

بر این اساس مقرر شد تا سمت‌گیری‌های مرکز در حوزه فعالیت های فرهنگی – آموزشی و پژوهشی به محوریت اخلاق و معنویت انتظام یابد. همچنین در این جلسه پیشنهاد شد تا کلیه برنامه‌ها و فعالیت‌های مرکز بر اساس سیاستگذاری‌های جدید با رویکردی مسئله محور بازنویسی شده و الگوی مناسبی از همکاری های علمی میان نخبگان دانشگاهی و مرکز فرهنگی دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی، ارائه گردد.

به گزارش روابط عمومی مرکز فرهنگی دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی، دومین جلسه شورای مرکزی این مرکز با حضور دکتر حمیدرضا طیبی رئیس جهاددانشگاهی، دکتر سعید پورعلی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی، دکتر عماد افروغ استاد دانشگاه و صاحب نظر مسائل فرهنگی و اجتماعی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید طه مرقاتی خویی معاون پژوهشی سازمان سمت، احمد فیروزی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد البرز و سید محمد هاشمی تروجنی رئیس مرکز فرهنگی دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی برگزار شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا