مهلت ارسال درخواست به رویداد کارآفرینی گردشگری تمدید شد

چهارمین استارتاپ دمو (Startup Demo) فرصتی برای ارائه استارتاپ‌های حوزه گردشگری به سرمایه‌گذاران است که از سوی مرکز فن‌بازار ملی ایران برگزار می‌شود.

این رویداد کارآفرینی با هدف جذب سرمایه برای استارتاپ‏های حوزه گردشگری و توسعه زیست‌بوم نوآوری و استارتاپی برگزار خواهد شد.

این رویداد در نیمه مردادماه امسال در محل اتاق بازرگانی ایران و با حضور سرمایه‌گذاران تخصصی این حوزه و استارتاپ‌های حوزه گردشگری بعنوان سرمایه‌پذیران برگزار خواهد شد.

محورهای اصلی این رویداد، گردشگری مجازی، گردشگری و تفریح، گردشگری و صنایع دستی، گردشگری و اقامت تعیین شده است.

چهارمین رویداد Startup Demo در 2 بخش عمومی شامل ارائه استارتاپ‌ها و اختصاصی شامل برگزاری جلسات مذاکره سرمایه‌گذاران و استارتاپ‌ها برگزار خواهد شد و استارتاپ‌ها می‌توانند طی آن به جمع زیادی از سرمایه‌گذاران دسترسی داشته باشند.

سرمایه‌گذاران نیز در یک زمان کوتاه، استارتاپ‌ها را بررسی کرده و پس از برگزاری جلسات خصوصی و بررسی میزان پیشرفت ایده، مشتریان جذب شده، حجم بازار و میزان فروش به ارزیابی آنها پرداخته و برای سرمایه‌گذاری در آنها اعلام نظر خواهند کرد. در این صورت مذاکرات بعدی تا حصول نتیجه نهایی توسط مرکز فن‏‌بازار ادامه خواهد داشت.

یکی از خلأهای زیست بوم نوآوری و استارتاپی کشور، نبود فرصت‌ها و بسترهای جذب سرمایه است که رویدادهای استارتاپ دمو تلاش دارد این زمینه را برای شرکت‌های نوپا و استارتاپ‌ها برای سرمایه‌پذیری از یک طرف و برای سرمایه‌گذاران برای بررسی شرکت‌های آماده و دارای ظرفیت سرمایه‌گذاری از سوی دیگر فراهم کند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا