هم اکنون در مریخ انسان وجود دارد!

به گزارش سیناپرس به نقل از اسپاش، طی جلسه اخیر کنگره آمریکا با حضور سناتورها و گروهی از مسئولین ارشد ناسا، یکی از سناتورها سوالی جنجالی مبنی بر حضور فعلی انسان ها در مریخ را مطرح کرد!

یک سناتور در جلسه اخیر کنگره آمریکا، از دانشمندان ارشد ناسا سوالی را پرسید که بهت و حیرت حاضران را در پی داشت. در مدت زمانی بسیار کوتاه، این خبر به شبکه‌های اجتماعی راه یافت و ویدیوی مربوط به این جلسه از سوی هزاران کاربر مشاهده شد.

سال‌های سال است که انسان در مورد سفر به سیاره مریخ رویاپردازی می‌کند و احتمالا طی 10 الی 20 سال آینده سرانجام این رویا به حقیقت تبدیل شود. با وجود آنکه مقامات ارشد ناسا بر عدم حضور فعلی انسان در مریخ تاکید می‌کنند، همچنان گروهی از نظریه‌پردازان توطئه معتقدند که ناسا به دلیل سیاست‌های کشور آمریکا، حقیقتی شوم را مخفی می‌کند!

چندی پیش به بررسی ادعای جنجالی برده داری ناسا در مریخ پرداختیم. ماه گذشته و در طی برنامه رادیویی «جنگ اطلاعات» (InfoWars) به مجری‌گری الکس جونز (Alex Jones)، مهمانی حاضر شد که با طرح یک ادعای جنجالی سرتیتر بسیاری از رسانه‌های خبری را به خود اختصاص داد. رابرت دیوید استیل (Robert David Steele) به عنوان مهمان این قسمت از تاک‌شوی رادیویی، ادعا کرد که سیاره مریخ توسط انسان به سکونت در آمده و کودکان بر خلاف میل و علاقه خودشان، به سیاره مریخ فرستاده می‌شوند!