نمایشگاه تخصصی شرکتهای دانش‌بنیان در حوزه الکترونیک و فناوری اطلاعات

این نمایشگاه مورد حمایت معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت نیرو، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و شهرداری تهران است.

بخش‌های مختلف این نمایشگاه شامل «الکترونیک»، «ارتباطات و مخابرات»، «کنترل، اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق»، «نفت و گاز و پتروشیمی»، «کشاورزی، شیلات، باغداری و دامداری هوشمند»، «الکترونیک خودرو»، «رباتیک»، «برق»، «سلامت و تجهیزات پزشکی»،  «اینترنت اشیاء»، «فناوری اطلاعات»، «شهر هوشمند، حمل‌ونقل هوشمند»، «ساختمان هوشمند» و «تجهیزات آزمایشگاهی» است.

در این نمایشگاه برای اولین بار، برترین شرکت‌های تولیدکننده داخلی در صنایع پیشرفته به ارائه توانمندی‌های خود می‌پردازند. با توجه به حضور گلچینی از 300 شرکت دانش‌بنیان برتر کشور در این نمایشگاه، این نمایشگاه بزرگترین رویداد فناوری کشور در حوزه برق، الکترونیک، فناوری اطلاعات و تجهیزات پزشکی خواهد بود. 

در این نمایشگاه خدمات مرتبط با بازاریابی، سرمایه‌گذاری و توسعه صادرات به شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه خواهد شد. همچنین کتاب محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان نمایشگاه، برای سازمان‌های دولتی و شرکت‌های بزرگ خریدار محصولات دانش‌بنیان ارسال خواهد شد.

علاقه‌مندان به حضور در این نمایشگاه می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت www.ieeiexpo.ir در بخش ثبت‌نام، ثبت‌نام اولیه را انجام داده و پس از تایید تیم تخصصی داوری نمایشگاه، ثبت‌نام خود را ظرف 72 ساعت نهایی کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا