طراحی عجیب یک لندروور

به گزارش سیناپرس به نقل از پدال این خودرو بجای چرخ‌ها از زنجیر استفاده می‌کند. البته این وضعیت توسط کارخانه ایجاد نشده بلکه James A. Cuthbertson مسئول انجام کارها بوده است. کمتر از 20 دستگاه از این خودرو ساخته شده و معلوم نیست چه تعداد از آن‌ها هنوز هم وجود دارند. خوشبختانه یکی از بهترین نمونه‌های این خودرو هنوز هم نفس می‌کشد.
Cuthbertson ساب فریمی را برای همخوانی با چرخ‌ها توسعه داده و سپس بدنه لندروور سری دوم را روی آن قرار داده است. همچنین فرمان خودرو برای اطمینان از عملکرد صحیح نیروی کمکی خود را میل‌لنگ می‌گیرد.


نیازی به گفتن نیست که این خودرو برای سریع بودن ساخته نشده است. با حداکثر سرعت در حدود 35 کیلومتر در ساعت، انتظار ثبت رکوردی در پیست نوربرگ رینگ را نداشته باشید! این خودرو برای عبور از سخت‌ترین زمین هایی طراحی شده که خودروهای 4×4  معمولی از رفتن به آنجا عاجز هستند. جالب آنکه این خودرو ثابت کرده برای استفاده‌های نظامی کاملاً مناسب بوده است.

این خودروی ویژه در واقع برای فروش آماده شده است. دلیل اینکه خودروی یاد شده در شرایط فوق‌العاده به سر می‌برد این است که بازسازی شده و حراجی بونهامس آن را عرضه خواهد کرد.

تخمین زده می‌شود این خودرو با مبلغی بین 50 تا 60 هزار پوند فروخته شود. با پرداخت چند هزار پوند بیشتر می‌توانید یک رنجروور جدید بخرید.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا