ربات ها مسافران فرودگاه سئول را راهنمایی می کنند

به گزارش سیناپرس از مهر به نقل از انگجت، وظیفه این ربات ها راهنمایی مسافران است. ال جی در ابتدای سال جاری میلادی استفاده آزمایشی از این ربات ها را برای بررسی قابلیت های آنها به مدت ۵ ماه آغاز کرده بود.

در جریان این آزمایش ها مهندسان ال جی موفق به شناسایی نقاط ضعف و قوت این ربات ها و ارتقای عملکرد آنها شدند. زیرا در مواردی ربات های یادشده در انجام وظایف محوله با اشکال مواجه شده بودند.

ربات هایی که در فرودگاه سئول به کار گرفته می شوند به دو دسته کلی تقسیم می شوند. یکی ربات های راهنما و دیگری ربات های نظافتچی. ربات های راهنما با مسافران تعامل می کنند و به علت نصب یک نرم افزار تشخیص صدا می توانند به زبان های کره ای، انگلیسی، چینی و ژاپنی صحبت کنند.

این ربات ها شما را از محل رستوران ها، گیت پروازی مربوطه و … مطلع می کنند. ربات های نظافتچی هم با بررسی شرایط فرودگاه می توانند به سرعت نقاط آلوده را شناسایی و تمییز کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا