تعریف مدل جدیدی برای بازاریابی عمران و ساختمان

دومین نشست تخصصی بهره برداری از فناوري‌هاي داخلي در حوزه عمران و ساختمان با حضور حدود ۵۰ شرکت دانش بنیان و فناور فعال در حوزه عمران و ساختمان و همچنین تعدادی از سرمایه گذاران و هلدینگ های عمرانی و فعالان بخش مسکن در محل پارك فناوري پرديس آغاز شد .

در این رویداد بیش از ۱۰۰ محصول فناورانه در قالب اولین کتاب تخصصی بازاریابی دانش بنیان به مشتریان بالقوه معرفی شد. در ابتدای این رویداد علاوه بر معرفی پارک و مرکز فن بازار ملی ایران مهندس اکبر قنبرپور توضیحاتی از اهداف این نشست را ارائه کرد.

وی گفت: ماموریت اصلی فن بازار ملی ایران توسعه بازار فناوری و رونق مبادلات و انتقال فناوری است که برای انجام این ماموریت برگزاری چنین رویدادهایی یکی از شیوه های کارآمد است.

قنبرپور تصریح کرد: این رویداد با هدف بهره برداری از فناوری های داخلی در صنایع عمران و ساختمان و همچنین بازاریابی و توسعه بازار برای محصولات دانش بنیان در این صنعت طراحی و تدوین شده است.

قنبرپور در خصوص مسیر تازه ای که برای توسعه بازار محصولات دانش بنیان آغاز کرده اند گفت: محصولات B2B که 55درصد از محصولات دانش بنیان کل کشور را دربرمیگیرند مشتریان خصوصی و بازارهای بزرگی دارند پیش بینی ما این است که در یک برنامه دو ساله هزار محصول دانش بنیان از طریق کارگزاران و برگزاری چنین رویدادهایی به بازار وارد کنیم و مدل جدیدی برای بازاریابی محصولات دانش بنیان تعریف شده که این برنامه قدم اول برای رسیدن به این مهم است.

رئیس مرکز فن بازار ملی ایران تصریح کرد: در این حوزه ما با کمک شرکت ژرفا پژوهان به عنوان کارگزار مرکز فن بازار ملی ایران، یک سبد تخصصی را در حوزه عمران و ساختمان ایجاد کردیم که بیش از 100محصول دانش بنیان در این سبد قابل عرضه است و مسئولیت بازاریابی این محصولات به عهده کارگزار است.

وی در آخر اظهار امیدواری کرد تا شاهد مذاکرات خوب و نتیجه بخشی در زمینه عرضه و تقاضای محصولات حوزه عمران و ساختمان باشیم.

نمایشگاه محصولات در بخش بعدی این برنامه برای بازدید و مذاکره در معرض نمایش بود، همچنین پس از بازدید از نمایشگاه 20قرار مذاکرات B2B بین سرمایه گذاران و تولیدکنندگان هماهنگ شده که پس از برگزاری، نتایج حاصل شده اعلام خواهد شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا