ساخت خانه با یک پیچ گوشتی توسط خانه‌ پاپ آپ

به گزارش سیناپرس به نقل از فردانما،ایده‌ ” ساخت خانه با یک پیچ گوشتی ” کار بسیار ساده است؛ درست کردن خانه‌ای کم‌هزینه، با طراحی خوب و مصرف بهینه انرژی و جواب آن ایجاد خانه‌ پاپ‌آپ است.

خانه‌ پاپ آپ بسیار جالب است چون می‌توان آن را کاملاً بر طبق سلیقه‌ی شخصی ساخت. این خانه به مشتری این امکان را هم می‌دهد که خانه را برحسب کیفیت مواد اولیه‌ی آن به‌صورت آنلاین سفارش دهید. هزینه‌ی خانه بین ۱۲۰۰ تا ۱۹۰۰ دلار در هر مترمربع خواهد شد. گذشته از این مبلغ، این شرکت گروهی از متخصصان را همراه با دستورالعمل ساخت آن اعزام می‌کند که ۱۶۴۰ دلار دیگر نیز هزینه در بر خواهد داشت.

ساخت خانه با یک پیچ گوشتی: خانه پاپ آپ

ساخت خانه با یک پیچ گوشتی: خانه پاپ آپ

یکی از مؤسسان این شرکت به نام کورنتین تیرسلین گفت: «خانه‌ پاپ آپ همان چیزی خواهد شد که شما می‌خواهید، یک کلبه‌ی بیرون شهر کوچک و جمع‌وجور، یکی خانه‌ی شهری دوطبقه یا یک دفتر کار جادار.» تمام اجزای خانه با استفاده از تخته‌های چوبی بازیافتی ساخته‌شده است. تخته‌های چوبی را شبیه ساختن چیزی با قطعات بازی لگو، می‌توان روی‌هم قرار داد. تنها چیزی که برای نگه‌داشتن تخته‌ها روی‌هم نیاز دارید، پیچ‌های چوبی است. پس برای ساختن این خانه تنها به یک پیچ‌گوشتی احتیاج دارید.

ساخت خانه با یک پیچ گوشتی: خانه پاپ آپ

ساخت خانه با یک پیچ گوشتی: خانه پاپ آپ

ساختن آن به چیزی حدود ۴ روز زمان نیاز دارد و موقع از هم باز کردن آن‌هم در زمان صرفه‌جویی زیادی خواهد شد. پس اگر شما بخواهید که تغییرات طراحی در آن ایجاد کرده یا نمای آن را عوض کنید، فقط در یک هفته می‌توانید این کار را انجام دهید. نمونه‌ی آزمایشی ساخته‌شده دارای سالن غذاخوری، آشپزخانه و یک بهارخواب است که به اتاق نشیمن، اتاق‌خواب اصلی، یک دفتر کار، دو دستشویی و دو اتاق‌خواب معمولی راه دارد. این خانه کاملاً هوابندی و آب‌بندی‌ شده است، برای همین در مقابل سرمای هوا و باران مشکلی نخواهید داشت. در حال حاضر این خدمات فقط در فرانسه ارائه می‌شود، اما برنامه‌هایی برای گسترش آن به کشورهایی مانند انگلیس و آمریکا وجود دارد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا