برگزاری دوره کارشناسی ارشد "بازی‌های رایانه‌ای" در دانشگاه لستر

به گزارش سیناپرس از ایسنا و به نقل از میرور، با همکاری یک شرکت غول رایانه‌ای با دانشگاه لستر انگلیس رشته بازی‌های رایانه‌ای برای تدریس در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه با عنوان "eSports" با ظرفیت 20 دانشجو از ژانویه ارائه خواهد شد.

دانشجویان این رشته تحت تدریس و سخنرانی برترین بازیکنان بازی‌های رایانه‌ای در دنیا قرار خواهند گرفت.

این رشته جنبه‌های کلیدی صنعت بازی‌های رایانه‌ای را پوشش داده و اسرار نهفته پشت بازی‌های موفق را بررسی می‌کند.

این دوره توسط دپارتمان تحلیل داده برای هوش تجاری و از ماه ژانویه سال آینده ارائه خواهد شد. این دپارتمان برنامه دارد تا در آینده نزدیک این رشته را به یک دوره کامل سه ساله گسترش دهد.

"جرمی لوسلی" از دپارتمان ریاضیات که مسئولیت توسعه این رشته را بر عهده دارد می‌گوید: این یک رشته در مقطع کارشناسی ارشد خواهد بود و ایده این است که واقعا دانشجویان سعی کنند درک درستی از تجارت رقابتی بازی‌های رایانه‌ای پیدا کنند.

وی افزود: ما دوره‌های روش‌های آماری برای داده‌ها و برنامه نویسی رایانه داریم و در آینده نزدیک این دوره 6 ماهه را به یک دوره کامل دو یا سه ساله گسترش می‌دهیم. هدف ما جا انداختن این رشته، جذب دانشجو از سراسر دنیا و در نهایت پرورش دانشمندان علوم داده در صنعت بازی‌های رایانه‌ای است.

مردم هنگامی که در حال بازی هستند بهتر یاد می‌گیرند، بنابراین اکنون بیش از همیشه، استفاده از بازی‌های رایانه‌ای به عنوان یک ابزار برای یادگیری اهمیت دارد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا