راز تبدیل دوچرخه به موتور

 به گزارش سیناپرس به نقل از فردانما،یک موتور، یک باتری و یک نرم‌افزار… این تمام چیزی است که برای تبدیل دوچرخه به موتور نیاز دارید. در تبلیغات این محصول این‌طور آمده که شما برای تبدیل هر دوچرخه‌ای به‌وسیله‌ی محرکی برقی، تنها به این‌ها احتیاج دارید.

با وزنی حدود دو کیلوگرم، اد-ای یک موتور الکتریکیِ چرخ‌دار است. این ابزار با تماس مستقیم با چرخ‌های دوچرخه باعث چرخیدن آن‌ها می‌شود.

به‌دقت به تصویر بالا نگاه کنید؛ دستگاهِ بالای زنجیر چرخ، دارای سیلندری چرخان است که با کمک به چرخاندن چرخ‌ها باعث افزایش سرعت می‌شود. این دستگاه با باتری‌هایی کار می‌کند که در قسمتِ نگه‌دارنده‌ی بطری آب قرار می‌گیرند.

اد-ای یک پیشرانِ کمکی است؛ یعنی به‌محض اینکه شما رکاب زدن را متوقف کنید، آن‌هم از کار می‌افتد. حداکثر سرعت این ابزار در حدود ۴۸ کیلومتر در ساعت است، اما این شرکت به دلیل وجود جاده‌های مختلف و قدرت رکاب زدن دوچرخه‌سوار، عدد دقیقی را مشخص نکرده است.

شما می‌توانید میزان نیروی داده‌شده به موتور را تنظیم کنید که حداکثر می‌تواند تا ۶۰۰ وات باشد.

آیا زمان استفاده از ایده‌ای مانند اد‌-ای رسیده است؟ برای کسانی که بعضی وقت‌ها به دوچرخه‌ای برقی نیاز دارند، اما معمولاً از دوچرخه‌ی معمولی استفاده می‌کنند، موتور جداشونده و باتری می‌تواند راه‌حل مناسبی باشد و می توانند مسافت های کمی طولانی را با دوچرخه های برقی خود سفر کنند.

این وسیله اجازه می‌دهد که از یک دوچرخه هم برای رفتن سرِ کار و هم برای وقتی‌که خودتان می‌خواهید رکاب بزنید، مثلاً دوچرخه‌سواریِ آخر هفته، استفاده کرد، هم دوچرخه و هم موتور اما به صرفه.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا