فالکو پیک هوشمند درون شهری

 به گزارش سیناپرس، به نقل از ایران استارت آپ،این مهم با گسترش روزافزون تجارت الکترونیک، بیش‌ازپیش اهمیت پیدا می‌کند. سامانه هوشمند حمل‌ونقل درون‌شهری فالکو، در بستر اینترنت و با ارائه پلتفرم‌های تلفن همراه هوشمند و وب‌سایت، امکان ثبت درخواست حمل کاربران را فراهم نموده است و با تخصیص نزدیک‌ترین پیک، اقدام به حمل بار کاربران می‌کند. با استفاده از خدمات فالکو به‌راحتی می‌توانید به توسعه کسب‌وکار خود بپردازید و در زمان کوتاه و با هزینه‌ای مناسب اقدام به حمل به‌موقع کالای خود نمایید.

ویژگی‌ها و قابلیت‌ها

پوشش بیمه:

بارهای شما تا ارزش پانصد هزار تومان در فالکو بیمه شده‌اند و درصورتی‌که ارزش کالای شما بیش از این مقدار باشد، می‌توانید از پوشش بیمه مکمل فالکو استفاده نمایید.

قابلیت ردیابی:

در حین حمل، قابلیت ردیابی بار فراهم‌شده است. پس از تحویل بار به پیک، می‌توانید لحظه‌به‌لحظه وضعیت و محل بار خود را مشاهده نمایید. فالکو مراحل مختلف حمل را با استفاده از پیامک و ایمیل به فرستنده و گیرنده اطلاع‌رسانی می‌کند. ازاین‌رو می‌توانید با اطمینان خاطر بیشتری به حمل بار خود اقدام نمایید.

آگاهی از قیمت و زمان تحویل:

می‌توانید قبل از درخواست حمل، قیمت و زمان تحویل را مشاهده نموده و سپس تصمیم‌گیری نمایید.

پیک‌های آموزش‌دیده و مورداطمینان:

همه پیک‌های ما برای ارائه خدمات باکیفیت و جلب رضایت شما، انتخاب‌شده‌اند و برای این موضوع آموزش‌دیده‌اند.

قیمت‌ها به‌گونه‌ای تعیین‌شده‌اند که این شیوه از حمل بار از هر روش دیگری برایتان بهتر و به‌صرفه‌تر باشد.

تنوع در روش‌های پرداخت:

روش‌های متنوعی در پرداخت کرایه حمل ایجادشده است. کاربران می‌توانند به‌صورت نقدی، اعتباری و یا اینترنتی (آنلاین) اقدام به پرداخت نمایند.

دسترسی آسان:

امکان ثبت درخواست حمل به سه طریق استفاده از اپلیکیشن، مراجعه به وب‌سایت و تماس با پشتیبانی فالکو وجود دارد. ازاین‌رو زمان دسترسی به پیک برای کاربران به حداقل رسیده است. (لینک وب‌سایت و دانلود اپلیکیشن)

پرداخت در محل:

جذابیت امکان پرداخت وجه کالا بعد از دریافت آن، محدودیتی است که می‌تواند فروشندگان را با مشکل مواجه نماید. فروشندگان می‌توانند با اطمینان خاطر، کالا را از طریق فالکو برای مشتریان خود ارسال نمایند و مبلغ آن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن از فالکو دریافت نمایند. این سرویس باعث افزایش فروش و توسعه کسب‌وکارها می‌شود.

امکان ارزیابی کیفیت خدمات:

امکان امتیازدهی به سرویس انجام‌شده، موجب توسعه روزافزون و بهبود مستمر عملکرد سیستم می‌شود. همچنین تیم کارشناسی فالکو از شبکه‌های اجتماعی، نظرات، انتقادات و پیشنهادهای کاربران را دریافت و در اسرع وقت آن‌ها را به کار می‌بندد (لینک شبکه‌های اجتماعی)

سهولت کار با سیستم:

در کمترین زمان و به ساده‌ترین روش می‌توانید سفارش خود را در سیستم ثبت نمایید.

تخفیف‌ها و جوایز:

مخصوص کاربران:

در اولین حمل می‌توانید تا سقف ۱۰۰۰۰ تومان از اعتبار هدیه استفاده کنید.

با معرفی فالکو به دوستان خود هردوی شما از ۵۰۰۰ تومان اعتبار هدیه بهره‌مند می‌شوید.

چه کسانی می‌توانند از فالکو استفاده کنند؟

مشتریان خانگی، فروشگاه‌های اینترنتی، رستوران‌ها و سوپرمارکت‌ها، شرکت‌های خصوصی و دولتی، سازمان‌ها، ارگان‌ها و نهادها برای حمل‌ونقل سریع و به‌صرفه کالای خود، می‌توانند از خدمات فالکو بهره‌مند شوند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا