آلرژی فصلی تا 40 درصد احتمال آسم را افزایش می‌دهد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران، حبیب سهیلی با اعلام این مطلب گفت: همیشه با شروع فصل بهار حساسیت های فصلی و آلرژی هم بیشتر می شود.
 
وی ادامه داد: آلرژی فصلی یا همان آلرژی بینی، علائمی مانند سرماخوردگی دارد اما دوره آن طولانی تر است و با آسم هم ارتباط زیادی دارد به طوری که احتمال ابتلا به آسم در کسانی که آلرژی بینی دارند 40 درصد بیشتر از سایرین است.
 
این متخصص کلینیک فوق تخصصی آلرژی جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران ،با اشاره به اینکه گرده افشانی گل ها تاثیر زیادی در بروز علائم آلرژی بینی دارد تصریح کرد: توصیه می کنم کسانی که دچار آلرژی بینی هستند در فاصله زمانی بین 7 تا 9 صبح از منزل خارج نشوند زیرا این ساعات گرده افشانی گیاهان بیشتر است.
 
سهیلی افزود: اهمیت پیشگیری در آلرژی نسبت به سایر بیماری ها 2 برابر است زیرا می‌تواند زمینه ساز بروز آسم باشد بنابراین کلید اصلی درمان آلرژی، پیشگیری است. 
 
کلینیک خدمات تخصصی و فوق تخصصی «ایمونولوژی، آسم و آلرژی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران» به منظور ارایه خدمات آموزشی،مشاوره ای و ارائه روش های پیشگیری و خدمات تشخیصی و  درمانی (فارماکوتراپی و ایمونوتراپی) به بیماران آلرژیک و کمبود ایمنی بر اساس معیارهای علمی جهان ایجاد شده است.
No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا