فراخوان ارسال مقاله به کنفرانس سالانه، جامعه بین المللی تحقیقات کیفیت زندگی

سینا پرس : بیست و دومین کنفرانس سالانه ، جامعه بین المللی برای تحقیقات کیفیت زندگی با عنوان کامل The International Society for Quality Life of Research, 22nd Annual Conference  در روزهای بیست و یکم تا بیست و چهارم اکتبر سال 2015 برابر با بیست و نهم مهر ماه تا دوم آبان ماه سال 1394 در مدت چهار روز در شهر ونکوور کانادا برگزار خواهد شد .

پژوهشگران ، دانشجویان ، اساتید دانشگاه ها ، متخصصان و کارشناسان این حوزه می توانند با حضور خود در این کنفرانس ، گرد هم آمده و به تبادل اطلاعات ، نظرات ، ایده های نو و علمی بپردازند . قابل ذکر است که مقالات برگزیده این کنفرانس در مجله تحقیقات کیفیت زندگی (Quality of Life Research Journal) و برخی مجلات آنلاین منتشر خواهد شد .

علاقمندان به شرکت در این کنفرانس می توانند خلاصه مقاله خود را به آدرس الکترونیکی info@isoqol.org ارسال کرده  و در صورت پذیرش خلاصه مقاله می توانند نسبت به ارسال مقاله کامل خود اقدام کنند . آخرین مهلت ارائه خلاصه مقاله تاریخ بیست و چهارم آوریل سال 2015 برابر با چهارم اردیبهشت ماه سال 1394 اعلام شده است . آخرین مهلت ثبت نام برای شرکت در این کنفرانس نیز تاریخ 21 اگوست سال 2015 برابر با سی ام مرداد ماه تعیین شده است .

لازم به ذکر است که اطلاعات تکمیلی در رابطه با نحوه برگزاری و ثبت نام این کنفرانس در وب سایت رسمی آن به آدرس الکترونیکی http://www.isoqol.org/2015conference قابل دسترسی و مشاهده است

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا