دستاوردهای نوین پوست در کنگره ایران ارائه می شود

 دکتر فرهاد هنجنی دبیر علمی این همایش گفت: رییس انجمن درماتولوژی اطفال اروپا و همچنین یکی از اعضاء هیات مدیره انجمن لیزر اروپا، مدرسین جهانی تزریق فیلر و کاربرد نخ برندهای معتبر و جمعی دیگر از متخصصان داخلی و خارجی در این همایش شرکت خواهند داشت.
هنجنی افزود: برای برگزاری 39 کارگاه آموزشی و عملی در حیطه کاسمتیک درماتولوژی با زمان بندی‌های صبح تا عصر به همراه ارایه سخنرانی‌های مختلف در سالن اصلی، همچنین بهره‌گیری از مدرسین خارج از کشور در کنار اساتید ایرانی، جهت ارایه کارگاه عملی بصورت hands-on برنامه‌ریزی شده است.
دبیر علمی هفدهمین کنگره انجمن متخصصین پوست ایران از برگزاری شش پانل تخصصی در زمینه‌های پسوریازیس، درماتوسرجری، درماتوپاتولوژی، پیوند مو، لیزرهای پیشرفته در پوست و Facial rejuvenation در روزهای برگزاری کنگره در سالن اصلی خبر داد و گفت: در بخش Free Communications فعالیت‌های تحقیقاتی همکاران ارایه خواهد شد.
هنجنی افزود: بخش Best Published/Accepted Case Reports با ارایه حدود 10 تا 12 گزارش موردی برگزار خواهد شد که توسط هیات ژوری نفرات اول تا سوم منتخب و جوایز ارزنده‌ای به آنان اهدا می‌شود.
وی گفت: در بخش Plenary Lectures نیز از تجارب اساتید ایرانی و خارجی مجرب در خصوص موضوعات مختلف بهره‌مند خواهیم شد.
نایب رییس انجمن متخصصین پوست ایران گفت: مسابقه‌ای با عنوان بهترین تصویر درماتولوژی درقالب کار جنبی کنگره برنامه‌ریزی شده است که در این برنامه 15 عکس برتر ارسالی توسط همکاران به شکل نمایشگاه عکس ارایه و کلیه شرکت کنندگان در خصوص انتخاب 3 عکس برتر امکان رای دادن خواهند داشت؛ سپس جوایز ارزنده‌ای به نفرات برتر اهدا خواهد شد.
هنجنی، گفت: مجمع عمومی انجمن متخصصین پوست همچنین مراسم تجلیل از پیشکسوتان رشته پوست، فعالان علمی و صنفی انجمن، اساتید مدعو خارجی، اهم برنامه شب دوم برپایی کنگره خواهد بود.
در حاشیه این همایش سالانه، نمایشگاه متنوعی با حضور شرکت‌های تجهیزات پزشکی، آرایشی – بهداشتی مطرح در حیطه پوست و مو بر پا است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا