برگزاری نمایشگاه بین‌المللی محصولات هوشمند و ارایه آخرین دستاوردها

مرکز توسعه فناوری شبکه هوشمند پژوهشگاه نیرو، نمایشگاه بین المللی محصولات و خدمات هوشمند IRAN SMART EXPO را به عنوان معتبرترین رویداد علمی، پژوهشی و صنعتی کشور در حوزه هوشمندسازی برگزار می‌کند.

این نمایشگاه فرصت منحصر به فردی برای حضور شرکت های پیشرو و صاحب نام در حوزه هوشمندسازی است که می توانند محصولات، توانایی ها و خدمات خود را به جامعه عرضه کنند.
نمایشگاه بین المللی ISE 2017 نخستین و مهمترین رویداد رسمی در کشور است که توسط طرح کلان ملی شبکه هوشمند برق ایران و پیاده سازی طرح نمونه، تحت حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت نیرو و سایر سازمان های دولتی برگزار می شود.
در واقع نمایشگاه بستری مناسب در راستای ارائه آخرین محصولات، خدمات، دستاوردها و نوآوری های هوشمند فراهم می کند که می توان به زمینه هایی همچون هوشمندسازی در زمینه انرژی، آب، برق، اپراتورهای مخابراتی و تلفن هوشمند، هوشمندسازی ساختمان، خودروهای هوشمند و خودروهای انرژی پاک، شهروندی (بانکداری، بیمه های درمانی-خدمات کشوری)، لوازم خانگی، صوتی و تصویری هوشمند، هوشمندسازی در زمینه ترافیک، حمل و نقل و هوشمندسازی اشیا اشاره کرد.
نمایشگاه بین المللی محصولات و خدمات هوشمند IRAN SMART EXPO از 22 تا 25 تیرماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های تخصصی شهرداری تهران برگزار می شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا