ایسوس از Zenfon 3 رونمایی کرد

ایسوس برای برآورده کردن نیازهای تمامی کاربرانی که بدنبال یک گوشی میان رده مدل Zenfone 3 max را به بازار عرضه کرده است. این مدل برای آن دسته از کاربرانی طراحی شده است که به دنبال گوشی با ظاهری نسبتا لوکس و صفحه نمایش بزرگ هستند. ایسوس در ظاهر با تغییرات اساسی سری Zenfone 3 را روانۀ بازار کرده است. قاب پشتی بصورت کاملا تخت ساخته شده است و نسبت به نسل پیشین حس بهتری را به کاربر القا می کند. همچنین در شاسی اصلی و گوشه ها ایسوس دست به ابتکاری تکراری در طراحی گوشی های جدید خود زد است و ما را بیاد طراحی که برای اولین بار از سوی اپل در ایفون 6 ارائه شد می اندازد. Zenfone 3 max(ZC553KL) در ابعاد 151.4 x 76.2 x 8.3 mm (5.96 x 3.00 x 0.33 in) از ساخته شده است که 72 درصد از این اندازه را در قاب جلویی یک صفحه نمایش 5.5 اینچی در بر گرفته است. همانطور که گفتیم این گوشی از یک صفحه نمایش IPS 5.5 اینچی خازنی با قابلیت ارائه 16 میلیون رنگ بهره می برد و دارای تراکم پیکسلی 401 PPi وتوانایی ارائه رزولوشن 1920*1080 را دارد.

ایسوس از یک دوربین 16 مگاپیکسلی و یک جفت LED برای دوربین اصلی این گوشی بهره برده است. عملکرد این دوربین در نور کافی بسیار مناسب است و می تواند ویدئوهایی با کیفیت HD(60 فریم در ثانیه) را برای شما ضبط کند. به یکی از نقاط قوت این گوشی می رسیم یعنی یک باتری 4100 mAh لیتیومی است که در این گوشی مورد استفاده قرار گرفته، این باطری در حالت آماده به کار می تواند 912 ساعت گوشی شما را روشن نگه دارد همچنین می توانید 17 ساعت بدون وقفه به مکالمه بپردازید و یا  72 ساعت به موسیقی گوش دهید، اگر بخواهیم صادقانه قضاوت کنیم ایسوس در این قسمت عملکرد خوبی داشته است و این موضوع در اینجا جالبتر خواهد شد اگر بدانید که ایسوس به شما امکان استفاده از این ظرفیت را به عنوان یک پاور بانک را نیز می دهد.  در بخش سخت افزاری نیز ایسوس اینبار نیز متفاوت عمل نکرده است و با بکارگیری سخت افزاری نسبتا ضعیف سوپرایز خاصی برای کاربران خود در نظر نگرفته است. البته با توجه به قیمت پایین این گوشی نباید انتظارات زیادی همچون سخت افزار بسیار قدرتمند را داشت، زیرا ایسوس در بکارگیری یه صفحه نمایش خوب و باتری با ظرفیت بالا در این گوشی بسیار خوب عمل کرده است و دوربین آن نیز نمرۀ قبولی کسب کرده است. تمامی این مزیت ها باعث می شود تا کمی چشم خود را بر روی سخت افزار نسبتا ضعیف این مدل ببنیدیم و آن را برای کسانی که به دنبال یک گوشی با ظاهر نسبتا لوکس و قابلیت های نسبتا مناسب هستند پیشنهاد کنیم.

ایسوس در عرضۀ این گوشی به بازارهای داخلی ایران دارای تاخیر نسبتا زیادی بوده است حال باید منتظر باشیم و ببینیم این گوشی در صورت ورود به بازار ایران با چه قیمتی به پشت ویترین های بازار موبایل خواهد رفت و اینکه آیا این گوشی همچنان با فاکتور قیمت مناسب می تواند حرفی برای گفتن در بازار داشته باشد یا ظاهر لوکس آن باعث قربانی شده قیمت و در نتیجه عدم استقبال کاربران در مقایسه با دیگر رقبای چینی این گوشی همچون هوآوی و شیائومی خواهد شد. در ادامه می توانید مشخصات  کامل این گوشی را مشاهده کنید:

مشخصات کلی:

چیپست اصلی : Qualcomm MSM8937 Snapdragon 430 دارای 8 هستۀ پردازشی Cortex-A53 (فرکانس 1.4 GHZ)

چیپست گرافیکی :  Adreno 505

صفحه‌نمایش: صفحه‌نمایش 5.5 اینچی FHD خازنی با توانایی نمایش 16 میلیون رنگ( وضوح تصویر 1080 در 1920 )

حافظه: رم 4 گیگابایتی / حافظه 32 گیگابایتی/ پشتیبانی از کارت حافظه خارجی تا 256 گیگابایت

دوربین جلو: 8 مگاپیکسل / دوربین پشت:  16 مگاپیکسل (قابلیت ضبط ویدئو با رزولوشن HD و 60 فریم در ثانیه)

باتری: 4100 میلی‌آمپر

سیستم‌عامل: اندروید 6.0.1 (Marshmallow)

سایز: 151.4 x 76.2 x 8.3 mm (5.96 x 3.00 x 0.33 in)

وزن: 175 گرم

شبکه های ارتباطی: LTE / 3G / 2G

اتصالات: Wi-Fi 802.11 / Bluetooth 4.1 / microUSB 2.0

رنگ: نقره ای ، خاکستری (تیتانیومی)، صورتی ، طلایی

دیگر امکانات: حسگر اثرانگشت  / Fast battery charging / Oleophobic coating/ رادیو FM / GPS / شتاب‌سنج / قابلیت استفاده از دو سیم کارت/  دارای حالت پاور بانک / 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا