یافتن شبکه های وای – فای رایگان در کل جهان ساده تر شد

به گزارش سیناپرس ازمهر و به نقل از پی سی مگ، این خدمات که Find Wi-Fi نام دارد پیش از این به طور محدود در چند کشور آمریکای شمالی و اروپا در دسترس بود، اما حالا در کل دنیا در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

علاقمندان با استفاده از خدمات مذکور می توانند شبکه های وای – فای محلی را به راحتی بر روی گوشی اندرویدی یا آیفون خود بیابند. این خدمات به خصوص در زمانی که کاربران به مسافرت می روند و نیاز به اتصال فوری و بی دردسر به اینترنت دارند، مفید خواهد بود.

برای دسترسی به خدمات یاد شده بعد از بازکردن برنامه موبایلی فیس بوک تنها کافیست کاربران بر روی زبانه "بیشتر" کلیک کنند و سپس گزینه یافتن وای – فای یا Find Wi-Fi را انتخاب کنند. با فعال کردن این گزینه نزدیک ترین اماکن ارائه خدمات وای –فای رایگان قابل مشاهده و استفاده خواهد بود.

فیس بوک علاوه بر ارائه این نوع خدمات به منظور کاهش ارسال لینک های تبلیغاتی و بی کیفیت برای کاربران اعلام کرده که لینک های ارسالی توسط افراد را بررسی و طبقه بندی کرده و مانع از نمایش لینک های بی کیفیت و آزاردهنده خواهد شد. به همین منظور از الگوریتم های جدید هوش مصنوعی برای بررسی محتوای لینک های ارسالی استفاده می شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا