ناسا:هیچ خبری از موجودات فضائی نیست

سازمان فضائی ناسا در بیانیه ای رسمی اعلام کرد که هیچ خبر جدیدی در رابطه با موجودات فضائی وجود نداشته و موج خبری جدیدی که بر پایه اخبار هکرها مبنی بر اطلاعات جدید ناسا درباره حیات فرازمینی است، شایعه بوده و حقیقت ندارد.

اخبار منتشر شده در اکانت های توئیتر و یوتیوب در رابطه با کشف موجودات فرازمینی بی اعتبار بوده و اگر چه دانشمندان ناسا درباره وجود حیات فرازمینی تحقیق کرده و سوالاتی دارند اما هیچ خبر جدیدی در این رابطه وجود ندارد.

در همین رابطه تامس زورباچن (Thomas Zurbuchen) عضو هیات مدیره ماموریت های علمی ناسا اعلام کرد که اخبار منتشر شده در اکانت های توئیتر و یوتیوب در این رابطه بی اعتبار بوده و اگر چه دانشمندان ناسا درباره وجود حیات فرازمینی تحقیق کرده و سوالاتی دارند اما هیچ خبر جدیدی در این رابطه وجود ندارد.

وی در این رابطه گفت: «آیا ما در این جهان بزرگ تنها هستیم؟ هنوز پاسخ این سوال را نمی دانیم و باید در ماموریت های بعدی خود در آینده تلاش کنیم تا پاسخی بنیادی برای این سوال پیدا کرده و ارائه دهیم.»

لازم به توضیح است که تمامی این شایعات در پی انتشار یک ویدئوی 12 دقیقه ای توسط گروهی از هکرها به نام هکرهای بی نام (Anonymous) در یوتیوب به وجود آمد که گوینده ای با ماسک بر چهره اعلام کرد که زورباچن در جلسه ماه آپریل کنگره اعلام کرده است که :« تمدن ما در آستانه کشف شواهد زندگی بیگانه در کیهان است.»

این مرد نقاب پوش در ادامه توضیحات خود به نقل از ناسا عنوان کرده بود:« با توجه به تمام فعالیت ها و ماموریت های مختلف که به طور خاص برای کشف شواهدی از زندگی بیگانه انجام شده است، ما در آستانه یکی از کشف های بی نظیر و بی سابقه در تاریخ هستیم.»

مقامات ناسا در پی این موضوع با انتشار بیانیه ای رسمی اعلام کردند ما به طور قطع تا کنون هیچ نشانه ای از وجود حیات در سایر کرات و کهکشان ها به دست نیاورده ایم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از خبری که توسط هکرهای بی نام منتشر شده بود، اینجا را کلیک کنید.

منبع: xinhuanet