آتش بازی مرسدس برای نمایشگاه فرانکفورت

کلاس جدید A مرسدس نه تنها در قسمت بدنه بلکه از حیث فضای داخلی به شدت مورد توجه کارشناسان واقع شده تا جایی که بسیاری بر روی نوآوریهای داخلی آن متمرکز شده اند.

در A جدید مرسدس نمایشگر دیجیتالی دوقلو به جای نمونه متعارف قبلی نصب شده که در آن هر آنچه راننده نیاز داشته باشد به نماش گذاشته می شود. همچنین راننده و سرنشین کناری خود را در برابر سه دریچه گرد ویژه تهویه مطبوع هوا مشاهده می کنند که فضای قابل توجهی را از داشبورد خودرو به خود اختصاص داده اند.

هنوز اطلاعات فنی چندانی درباره این خودروی جدید منتشر نشده اما گفته می شود فاصله دو محور آن در مقایسه با نسخه قبلی بیشتر است که این به معنای افزایش فضای داخلی خودروست.

مرسدس این محصول جدید را که گفته می شود A40 AMG نام دارد برای ارایه در سال 2018 آماده می کند. به تازگی تصاویری از این خودرو در حین تردد آزمایشی در یکی از پیستهای بزرگ آلمان لو رفته است.

استفاده از آلیاژ بسیار سبک در قسمت چرخها و همچنین ترمزهای دیسکی بزرگ از مشخصه های چشمگیر این خودرو به شمار می آید.

از شواهد پیداست که محصول آتی مرسدس بر روی پلت فورم MFA2 ارایه می شود و جالب اینکه گرچه اندکی بزرگتر از نسخه قبلی است اما به لطف بهره گیری از تازه ترین یافته های علم مواد، حدود 50 کیلوگرم سبکتر است.

اگرچه دست مرسدس در بخش موتوری این خودرو کاملا باز بوده اما پیش بینی می شود A40 AMG با موتور توربوشارژ دو لیتری چهارسیلندری با قدرت موتور 340 اسب بخار از کارخانه خارج شود.

کارشناسان این محصول جدید را با خودرویی همچوم S3 آئودی قابل رقابت می دانند.

مترجم : مهدی پیرگزی

منبع : carmagazine

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا