مهلت ارسال مقاله به کنگره بین‌المللی میکروب‌شناسی تمدید شد

 دکتر محمدمهدی فیض‌آبادی، استاد گروه میکروب‌شناسی دانشکده پزشکی و رئیس انجمن میکروب‌شناسی ایران ضمن اعلام خبر فوق اظهار کرد: در این کنگره اهم مسائل مرتبط با میکروب‌شناسی و استفاده از فنون میکروبی در تشخیص، درمان و کنترل بیماری‌های عفونی مورد بحث قرار خواهد گرفت.

وی افزود: محورهای اصلی کنگره شامل مقاومت‌های میکروبی نسبت به آنتی‌بیوتیک‌ها، عفونت‌های بیمارستانی، ضد عفونی‌کننده‌ها،  واکسن، بیماری‌های مشترک انسان و دام، میکروب‌شناسی دامپزشکی، میکروب‌شناسی آب و مواد غذایی، پروبیوتیک‌ها و پربیوتیک‌ها، میکروبیوم و اخلاق در پژوهش است. علاوه بر آن جنبه‌های مختلف کاربرد دانش میکروب‌شناسی در رفاه، سلامت و تولیدات ملی نیز به بحث گذاشته خواهد شد.

فیض‌آبادی تصریح کرد: در این کنگره ارائه و تبادل نظر در زمینه آخرین دستاوردهای علمی میکروب‌شناسی توسط اساتید صاحبنظر داخلی و خارجی دعوت شده انجام خواهد شد. با توجه به درخواست دانشجویان و توصیه اساتید، در کنگره امسال افزایش چندین برابری در پذیرش مقاله به عنوان سخنرانی خواهیم داشت که در طی سه روز کنگره ارائه خواهد شد. تعداد دیگری از مقالات دریافت شده نیز به عنوان پوستر برگزیده و در مدت برگزاری کنگره به اطلاع شرکت‌کنندگان خواهد رسید.

رئیس انجمن میکروب‌شناسی ایران خاطرنشان کرد: درکنگره هجدهم دانشمندان مطرح دنیا از کشورهای انگلستان، آلمان، ایتالیا، هلند و اسپانیا شرکت کرده، ضمن ارائه سخنرانی‌های جامع در کنار همتایان ایرانی خود در قالب پانل‌های گوناگون به پرسش‌های حضار در زمینه‌های تخصصی خود پاسخ خواهند داد.

فیض‌آبادی تصریح کرد: مهلت ارسال مقاله به دبیرخانه تا تاریخ 31 خرداد ماه 1396 بود که تا تاریخ 15 تیرماه تمدید شد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام و ارسال مقاله به سایت اینترنتی کنگره به آدرس www.ismcongress.ir مراجعه کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا