فناوری های برتر رویداد ایده بازار آبفا معرفی شدند

به گزارش سیناپرس به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دومین رویداد ملی ایده بازار و فن بازار آبفا از سوی شرکت آب و فاضلاب استان تهران با همکاری دفتر ایده بازار دانشگاه صنعتی امیرکبیر در دو بخش ایده بازار برای ارائه ایده‌های جدید و فن بازار برای ارائه طرح‌ها و محصولات جدید ساخته شده در حوزه صنعت آب و فاضلاب در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد.
در این دوره از رویداد 280 فناوری و ایده ارسال شد که پس از داوری‌های اولیه، از میان آنها هشت ایده و هشت فناوری برگزیده در دو روز پایانی این رویداد رقابت کردند و در نهایت سه ایده‌ و سه فناوری برتر معرفی شدند.
رتبه اول مشترک برترین ایده ها به ایده‌های «استفاده از سیستم RFID و تگ هوشمند در صنعت آب و فاضلاب» ارائه دهنده امید امیری و «رویکرد نوین در مدیریت و نگهداری شبکه‌های جمع آوری فاضلاب» ارائه دهنده تیمور علیزاده، ایده «روش و ابزار سامانه هوشمند قطع اضطراری خروجی مخازن آب، گاز، نفت از طریق انسداد از داخل مخازن» ارائه دهنده وحید سعادتمند، رتبه سوم ایده «توپی شیرهای تخلیه هوا متعلق» ارائه دهنده رضا اَشترزاده تعلق گرفت.
همچنین‌ در بخش فناوری رتبه اول ایده به «شیر قطع و وصل مغناطیسی انشعاب آب» ارائه دهنده محمد ساجد الماسوندی، رتبه دوم ایده «سیستم مانیتورینگ مصرف آب متعلق» ارائه دهنده علی دهقان و رتبه سوم ایده «فناوری ساخت آنالیزر کدورت سنج» ارائه دهنده وحید حیدری رسید.
هیات داوران این رویداد همچنین دو محصول «دستگاه حفاری تونل‌های کوچک مقطع» ارائه شده از سوی شاهد شیرین و «دریچه قابل تنظیم در ارتفاع و شیب» ارائه شده توسط هاشم نوروزیان را به عنوان دو طرح توسعه‌مند در دومین رویداد ایده بازار فن بازار صنعت آب و فاضلاب معرفی کردند.
در حاشیه دومین رویداد آبفا نمایشگاهی از دستاوردهای توسعه یافته در نخستین ایده بازار و فن بازار آبفا و دستاوردهای پژوهشی و فناوری‌های نرم‌افزاری برگزار شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا