تبادل تجارب علمی در زمینه میکروب شناسی با اساتید خارجی

به منظور آموزش و تبادل اطلاعات و تجارب علمی در زمینه های مختلف دانش میکروب شناسی و ارائه راهکارهای جدید در این حوزه انجمن علمی میکروب شناسی ایران با همکاری مراکز علمی و تحقیقاتی کشور هجدهمین کنگره  بین المللی میکروب شناسی ایران بر گزار می شود.

این کنگره در تاریخ هفتم تا نهم شهریور ماه ۱۳۹۶ در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور اساتید مجرب داخلی و بین المللی در رشته های مختلف میکروب شناسی و بیماری های عفونی بر پا خواهد شد .

محورهای اصلی کنگره شامل مقاومت های میکروبی نسبت به آنتی بیوتیک ها، عفونت های بیمارستانی، واکسن، بیماری های مشترک انسان و دام، میکروب شناسی دامپزشکی، میکروب شناسی مواد غذایی، پروبیوتیک ها و پریبیوتیک ها، میکروبیوم و اخلاق در پژوهش هستند.

در کنگره امسال مقالات پذیرفته شده به عنوان سخنرانی، حجم قابل توجهی خواهد داشت. همچنین سخنرانان مدعو از کشورهای مختلف مانند آلمان ،فرانسه، اسپانیا،هلند،انگلیس و ایتالیا در این کنگره شرکت خواهند کرد .

مهلت ارسال مقاله به دبیرخانه تا تاریخ ۱۵ تیرماه ۱۳۹۶ است. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی  www.ismcongress.ir مراجعه کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا