توسعه همکاری باشگاه پژوهشگران جوان با نیروی دریایی ارتش

این تفاهم نامه با حضور امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با کریم زارع رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد امضا شد.

این تفاهم نامه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی و ایجاد اقتصاد مبتنی بر دانش و برای استفاده از ظرفیت‌های علمی و زیرساختی دو سازمان منعقد شده است.

کریم زارع رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد گفت: با توجه به اعلام ریاست هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد مبنی بر افزایش بودجه پژوهشی در آینده همکاری‌های علمی و پژوهشی این باشگاه با صنایع توسعه پیدا می‌کند.

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش نیز در این نشست گفت: این تفاهم‌نامه می‌تواند گامی مهم در ارتباط با پیوند میان صنایع دریایی و دانشگاه باشد و موجب ارتقای پژوهش در این راستا می‌شود.

در این تفاهم‌نامه مقرر شد نیروی دریایی ارتش با بهره‌گیری از توان علمی نخبگان باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان برای بومی‌سازی صنایع دریایی اقدامات لازم را انجام دهد.

برگزاری اردوهای جهادی دانشجویی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در سواحل مکران، برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت موردنیاز با انجام مقدمات قانونی برای تاسیس پژوهشکده مشترک در حوزه صنایع دریایی، ایجاد بستر لازم برای اجرای پروژه‌های مشترک، همکاری در راستای تبیین بایسته تدابیر و فرامین مقام معظم رهبری پیرامون امنیت دریا و دریانوردی برخی از تعهدات دو طرف براساس این تفاهم‌نامه است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا