گرد و خاک مایکروسافت در بزرگترین نمایشگاه بازیهای رایانه ای دنیا

از مدتها پیش همگان منتظر خبرسازی مایکروسافت در نمایشگاه E3 بودند و در نهایت هم چنین شد. غول فناوری دنیا از کنسول بازی Xbox One X رونمایی کرد و آن را قدرتمندترین کنسول بازی دنیا معرفی نمود. این کنسول جدید 499 دلار قیمت داشته و فروش رسمی آن نیز از هفتم نوامبر امسال آغاز می شود. مایکروسافت رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی یک ترابایتی HDD برای این محصول در نظر گرفته است.

ویژگی مهم دیگر این کنسول بازی قابلیت پخش تصاویر به صورت 4K است که در واقع جایگزین کنسول بازی Xbox One می شود. دو پورت HDMI، سه پورت  نسخه سوم USB، یک پورت IR Out، پورت S/PDIF و یک پورت Ethernet از دیگر ویژگیهای بارز این کنسول پیشرفته است.

همچنین مایکروسافت در جریان نمایشگاه بازیهای E3 از امکان رایگان به روزرسانی برخی بازیها به 4K خبر داد که از آن جمله می توان به Gears of War 4، Killer Instinct، Minecraft، Forza Horizon 3 و Halo Wars 2 اشاره کرد.

در کل عناوین 30 بازی اعلام شده که امکان به روزرسانی رایگان آنها مهیا شده است.

مایکروسافت از انتشار بازی Crackdown 3 نیز خبر داد و اعلام کرد آن را نیز همچون Xbox One X از هفتم نوامبر ارایه می کند. این بازی برای ویندوز 10 طراحی شده است. در این کنفرانس تریلری از بازی Crackdown 3 نیز پخش شد.

در جریان این رویداد بزرگ فناوری، آخرین Assassins Creed Origins هم به دنیا معرفی شد. این بازی کاربر را به مصر باستانی می برد. مایکروسافت ارایه این بازی را برای 27 اکتبر امسال در نظر گرفته است.

بازی خودرویی Forza 7 دیگر ارایه هیجان انگیز مایکروسافت در این نمایشگاه بود که برای Xbox One و رایانه های خانگی در نظر گرفته شده و در سوم اکتبر در دسترس علاقمندان قرار می گیرد.

در این بازی 700 خودروی  و 30 محیط و پیست سرعت جدید دیده می شود. علاقمندان به این سبک از بازیها خود را در برابر انبوهی از محصولات لامبورگینی، فراری و پورشه می بینند.

بازی تیراندازی شخص سوم Anthem نیز محصول دیگر مایکروسافت بود که در E3 رونمایی شد. البته این بازی کاملا جدید پاییز سال آینده ارایه می شود.

این نمایشگاه همه ساله در لس آنجلس برگزاری می شود و امسال برای نخستین بار عموم مردم امکان حضور در آن را پیدا کردند.

مترجم : مهدی پیرگزی

منبع : indianexpress

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا