حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی از انتشار 70 عنوان کتاب

 حمایت از انتشار کتاب های مربوط به این حوزه از فعالیت های ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی است و بر این اساس، حمایت از کتاب های ترویجی و کتاب های درسی که توسط ستاد سفارش داده شده باشند و یا به طور مستقیم توسط ناشران علاقمند به حوزه علوم شناختی انتشار یافته باشند، انجام می گیرد، البته برخی از کتاب های مورد حمایت ستاد صرفاً به صورت دیجیتال و در وب سایت ها انتشار می یابد. 
براساس این گزارش، حمایت ستاد از کتاب های چاپ شده به صورت پرداخت به مولف یا مترجم و خرید از انتشارات است و این ستاد از مولفان و ناشرانی که موضوع کتاب های آنان مرتبط با علوم شناختی و زیر مجموعه این حوزه شامل علوم انسان شناسی، روان شناسی، علوم اعصاب، زبان شناسی، هوش مصنوعی و فلسفه ذهن باشد، حمایت می کند.
کتاب هایی که تاکنون مورد حمایت ستاد قرار گرفته است، در حوزه زبان شناسی شناختی، روان شناسی، علوم اعصاب شناختی، فلسفه ذهن، اقتصاد شناختی، آموزش و پرورش شناختی، توان بخشی شناختی و انسان شناسی شناختی بوده است. 
کتاب های یادشده از سوی یک کمیته داوری متشکل از متخصصان و صاحب نظران هر حوزه مورد بررسی قرار گرفته و پس از تایید از سوی ستاد، از ناشر، مولف و یا مترجم آن حمایت مالی می شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا