امضاء تفاهم نامه میان همکاری صندوق حمایت ازپژوهشگران و پژوهشگاه رویان

به گزارش روابط عمومی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، این تفاهم نامه که به امضای دکتر نصرت الله ضرغام رییس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و دکتر حمید گورابی رییس پژوهشگاه رویان رسید، همکاری در زمینه اجرای 20 طرح تحقیقاتی پسادکتری در راستای سیاست ها و اولویت های تحقیقاتی اعلام شده توسط پژوهشگاه و صندوق را امکانپذیر می کند.

براساس این گزارش، در صورت پیشرفت مناسب براساس برنامه کاری و رضایت صندوق از آن، موضوع تفاهم نامه تا 50 طرح، قابل افزایش است.

این گزارش می افزاید : ایجاد لینک پورتال های دو مجموعه برای آگاهی از کارهای تحقیقاتی انجام شده و در دست انجام، از دیگر همکاری های قید شده در تفاهم نامه است.

مدت اعتبار این تفاهم نامه پنج سال از تاریخ امضاء می باشد که در صورت نیاز و توافق کتبی طرفین، تمدید آن امکان پذیر خواهد بود.

طبق آنچه که در این تفاهم نامه ذکر شده است، صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی به منظور شناسایی، برقراری ارتباط و حمایت از این قشر توانمند جامعه، و پژوهشگاه رویان نیز به منظور استفاده از مشارکت و همکاری های علمی آنان در زمینه اجرای سیاست های خود، اقدام به انعقاد این تفاهم نامه کرده اند.

پیش از امضای این تفاهم نامه،رییس صندوق پژوهشگران در نشست با متخصصان و اعضای هیات علمی پژوهشگاه رویان، ضمن تشریح امکانات و خدمات صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی، چگونگی بهره مندی پژوهشگران از این امکانات را برای آنان توضیح داد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا