آگروفود 2017 در ایران

در این نمایشگاه که در محل دائمی نمایشگاه­های بین المللی تهران گشایش یافت، بیش از هزار و پانصد شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و ۳۷ کشور جهان به همراه مقامات کشوری حضور یافتند. ۳۷ کشور اسپانیا، اتریش، تایلند، ترکیه، چچن، چین، دانمارک، روسیا، رومانی، ژاپن، سنگاپور، سوریه، سوئیس، فرانسه، فنلاند، کانادا، کره جنوبی، گرجستان، لبنان، لهستان، لیتوانی، مجارستان، مولداوی، نروژ، هلند، هند و یونان، کشورهای شرکت کننده در نمایشگاه امسال هستند.

 بسیاری از کشور‌ها به دلیل اهمیت بالای نمایشگاه صنایع کشاورزی و غذایی تهران، به صورت گروهی در نمایشگاه حاضر می­شوند، بر این اساس ۱۵ کشور اسپانیا، اتریس، ایتالیا، آفریقای جنوبی، آلمان، برزیل، تایلند، ترکیه، چین، دانمارک، فرانسه، کره جنوبی، لهستان، هلند و هند بصورت پاویون‌های رسمی در نمایشگاه مشارکت دارند. نمایشگاه امسال با استقبال چشمگیری روبرو شده است بطوریکه، ۷۵۲ شرکت و واحد تولیدی داخلی و ۷۴۶ شرکت خارجی یا نمایندگی‌های آن‌ها در آن حضور دارند و جدیدترین کالاها، تولیدات و خدمات خود را ارائه می دهند.

 نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی و غذایی تهران امسال در مساحتی بیش از ۷۵۰۰۰ متر مربع و در سالن‌های ۵، ۶، ۷، ۸، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۳، ۱۵، ۱۴، ۲۰، ۱۸، ۲۲، سری کامل ۲۵، ۲۷، ۳۵، ۳۸، ۳۸ ای، ۳۸ بی، ۴۰، ۴۰ ای، ۴۱، ۴۱ بی، ۴۴ یک، ۴۴ دو و فضای باز سالن‌های نمایشگاهی برپا شده است. از مهمترین اهداف برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته، معرفی قابلیت ها و دستاوردهای کشورمان در حوزه کشاورزی و مواد غذایی، ارتقای سطح مبادلات تجاری کشورمان در جهت توسعه صادرات غیرنفتی، اشتغال و کارآفرینی و آشنایی شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان با آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی در این حوزه در داخل و خارج، تبادل دانش و اطلاعات بین شرکت کنندگان در نمایشگاه و ایجاد فضای مناسب برای ارتباط مستقیم تولیدکنندگان با مصرف کنندگان و نیز رقابت سازی سالم است. انواع صنایع پروتئینی و فرآورده‌های گوشتی، غذاهای آماده و نیمه آماده، انواع فرآورده‌های لبنی، صنایع تبدیلی کنسروهای غیرگوشتی، انواع ادویه ها و چاشنی ها، انواع فرآورده های آردی، نان­های صنعتی، فرآورده های روغنی، انواع صنایع آشامیدنی و عرقیات گیاهی، از جمله موارد به نمایش گذاشته در این نمایشگاه هستند.

 

شرکت‌هایی از مجموع‌های مختلف مثل پخش و توزیع انواع فرآورده‌های غذایی، صنایع کشاورزی، صنایع وابسته و ماشین آلات و ادوات مربوطه، نهاده‌های کشاورزی، ماشین آلات و ادوات کشاورزی و باغبانی، سیستم‌های آبیاری، گلخانه، ماشین آلات بسته بندی، توزین و پرکن، ماشین آلات صنایع آردی، ماشین آلات صنایع کنسرو و کمپوت، ماشین آلات صنایع روغن، ماشین آلات صنایع شیر و لبنیات و پنیر، ماشین آلات صنایع تبدیلی، ماشین آلات صنایع گوش، ماشین آلات صنایع سردخانه، ماشین آلات صنایع غذایی سبک، ماشین آلات صنایع غذایی مادر، ماشین آلات تکمیلی صنایع غذایی و ماشین آلات عمومی صنایع غذایی تبدیلی، تصفیه و پالایش آب هم در این نمایشگاه حضور دارند.

همچنین در کنار این نمایشگاه همایش‌ها و کنفرانس‌های تخصصی برگزار می‌شود. بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته از امروز تا ۵ خرداد ماه هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آماده بازدید علاقه‌مندان است.

غزال غضنفری

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا