پیوستن پارک فناوری لرستان به انجمن پارک‌های علم و فناوری آسیا

به گزارش سیناپرس از ایسنا، دکتر محمودرضا شاکرمی، رئیس پارک علم و فناوری لرستان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه «ASPA» یک سازمان غیردولتی بین‌المللی در ژاپن است که در سال ۱۹۹۷ با هدف دستیابی به توسعه مشترک در زمینه‌های علمی تکنولوژی، صنعت و اقتصاد در منطقه آسیا تاسیس شده است، افزود: این سازمان یک جامعه آسیایی جهت تبادل تکنولوژی است.

شاکرمی اضافه کرد: ماموریت‎های این سازمان بهبود همکاری متقابل از طریق مبادلات محلی، برای توسعه آسیا از طریق مبادلات از فناوری و نوآوری منطقه، تبادل اطلاعات در زمینه‌های صنعت، فناوری، فرهنگ و آموزش و پرورش (به شکل یک جامعه آسیایی) و… است.

رئیس پارک علم و فناوری استان لرستان مزایای عضویت در ASPA را بهره‌مندی از خدمات شبکه سازی، سرویس ترجمه اسناد، کنفرانس و رویداد، دوره‌های آموزشی و پشتیبانی بوسیله روابط عمومی ASPA اعلام کرد.

وی عنوان کرد: معرفی آنلاین شرکت‌های پارک‌های عضو و حمایت از آنها جهت شرکت در نمایشگاه‌های کالا و فناوری و دسترسی آنلاین به مرکز تبادل آسیایی (مرکز اشتراک‌گذاری و تبادل فناوری در منطقه آسیا) از مزیت‎های شبکه‎سازی است.

شاکرمی با بیان اینکه سرویس ترجمه اسناد با هدف ارتقای سطح تعاملات و همکاری‌های فعال جهانی، به ترجمه اسناد مورد نیاز شرکت‌های پارک‌های عضو به زبان‌های چینی، انگلیسی، کره‌ای و ژاپنی می‌پردازد، گفت: امیدواریم عضویت پارک لرستان در این انجمن، موجب افزایش تعاملات بین‌المللی شرکت‌های پارک لرستان شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا