بیستمین کنگره اورولوژی ایران از فردا در تهران آغاز می شود

به گزارش سیناپرس از ایرنا، دکتر محمدعلی زرگر هدف از برگزاری این کنگره را به روز کردن دانش و سطح علمی اورولوژیست های کشور عنوان کرد و گفت: متخصصان این رشته در این کنگره همچنین با تکنولوژی های جدید در زمینه درمان بیماری های اورولوژی آشنا می شوند.
وی درخصوص موضوعات مورد بحث در این کنگره گفت: موضوع اورولوژی اطفال و زنان، سرطان های دستگاه ادراری، پیوند کلیه، درمان ناباروری در مردان و جراحی ها ازجمله این مباحث است که در این کنگره مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
زرگر با اعلام این مطلب که کنگره امسال دارای 20 امتیاز بازآموزی برای همکاران اورولوژیست است، ادامه داد: همزمان با کنگره، نمایشگاه تجهیزات پزشکی رشته اورولوژی نیز برگزار می شود.
وی از حضور 14 میهمان خارجی از اروپا، کانادا، ترکیه، عراق و امارات در کنگره خبر داد و افزود: این افراد به عنوان سخنران حضور دارند و افرادی نیز از کشورهای منطقه برای حضور و استفاده از مطالب علمی این کنگره درخواست خود را ارایه کرده اند.
دبیر اجرایی بیستمین کنگره انجمن اورولوژی ایران، یکی از موضوعات مورد بحث در کنگره امسال را «ناتوانی جنسی و سلامت خانواده» عنوان کرد و گفت: در این خصوص به درمان ناباروری در مردان و اهمیت آن در سلامت خانواده پرداخته می شود.
زرگر با تاکید بر اینکه درمان ناباروری در مردان در کشور به خوبی انجام می شود، تاکید کرد: در حال حاضر هیچ نیازی به اعزام برای درمان ناباروری به خارج از کشور نداریم، به طوری که جدیدترین روش های درمانی در مراکز تولیدمثل در نقاط مختلف کشور انجام می شود.
وی با اشاره به وجود 20 مرکز تولیدمثل در تهران، گفت: با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا امکان باروری برای بیماران در این مراکز وجود دارد.
بیستمین کنگره انجمن اورولوژی ایران از دوم تا پنجم خرداد ماه در تالار ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا