حمایت مالی ستاد توسعه علوم شناختی از محققان

به گزارش سیناپرس به نقل از معاونت علمی و فناوری رییس‌جمهوری، دومین فراخوان صندوق علمی راه ابریشم برای حمایت مالی در حوزه علوم شناختی و چندین حوزه دیگر از اول اردیبهشت ماه تا 10 خرداد سال جاری فعال است.

علاقه مندان می توانند در سه قالب طرح های پژوهشی، برگزاری کارگاه و تبادل محقق درخواست حمایت خود را اسال کنند. البته اولویت های حوزه علوم شناختی در این فراخوان 'بازتوانی شناختی' و 'نقشه برداری مغز برای مطالعات شناختی' است.

همچنین آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز در چارچوب مقررات خود سرویس‌های آزمایشگاهی مربوطه را در اختیار محققان قرار خواهد داد.

به منظور دریافت حمایت برای طرح پژوهشی مشترک یا برگزاری کارگاه آموزشی لازم است هم طرف ایرانی و هم طرف چینی همزمان درخواست خود راثبت کنند البته برای درخواست تبادل محقق، درخواست یک طرف کافی است (فقط با موافقت طرف چینی) که طرف چینی بایستی حتما عضو آکادمی علوم چین باشد. همچنین روال اجرایی حمایت توسط صندوق حمایت از پژوهشگران معاونت علمی انجام شده و بررسی و انتخاب درخواست های حوزه علوم شناختی توسط ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی انجام می‌شود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و سایر شرایط دریافت حمایت به آدرس سایت ستاد توسعه علوم و فناوریهای شناختی www.cogc.ir مراجعه کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا