قدردانی جهاددانشگاهی از حضور حداکثری مردم در انتخابات

به گزارش سیناپرس به نقل از به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، در متن این بیانیه آمده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر ملت عزیز و مقتدر ایران، اعتماد و وفاداری خود را به قانون اساسی و مردم‌سالاری دینی به رخ جهانیان به ویژه مدعیان دموکراسی کشاند.

از مشارکت شورانگیز و حداکثری مردم در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، موجی از نشاط و امید به آینده پیشرفت کشور برخاست و ۲۹ اردیبهشت ماه را به جشن ملی مبدل کرد.

ملت بزرگ ایران، این بار نیز به سکانداری رهبر معظم انقلاب اسلامی و با احساس مسئولیتی مثال زدنی به پای صندوق‌های رأی آمدند و با نمایش انسجام ملی خود، حماسه سیاسی ۹۶ را رقم زدند.

خداوند سبحان را به خاطر این رویداد عظیم، شکرگزاریم و این حضور ارزشمند امت را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) تبریک عرض کرده و صمیمانه ترین سپاس‌ها را به پیشگاه ایرانیان تقدیم می‌نماییم.

همچنین ضمن یادآوری شعار و اعتقاد همیشگی جهاددانشگاهی، یعنی تبعیت از رهبری نظام و حمایت از دولت‌های منتخب مردم، کسب اکثریت آراء توسط حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر روحانی و موفقیت در جلب اعتماد ملت شهیدپرور و صبور ایران را به ایشان تبریک گفته و آمادگی و عزم جهادی این نهاد را برای یاری رساندن به دولت خدمتگزار در اجرای سیاست‌های حوزه‌های علم و فناوری و فرهنگ اعلام می‌داریم.

از خداوند متعال سربلندی ملت بزرگ ایران، این حماسه‌سازان ولایتمدار و پاسبانان بصیر مردمسالاری را خواهانیم".

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا