مرحله نهایی مسابقات ملی بتن خودتراکم ایران برگزار می‌شود

اولین دوره مسابقات ملی بتن خودتراکم ایران با هدف ارتقای سطح علمی دانشجویان و آشنایی بیشتر آنان با این نوع بتن و همچنین آزمایش‌های مختلف آن در دو مرحله (مرحله اول بصورت غیر حضوری و مرحله دوم به صورت حضوری) برگزار می‌شود.

در مرحله اول، تیم‌های شرکت کننده از سراسر کشور، آزمونه‌های بتنی خود را- که قبلا در آزمایشگاه، مطابق آئین‌نامه مسابقات ساخته‌اند- به محل دبیرخانه مسابقات ارسال کردند که پس از آزمایش آزمونه‌ها، تیم‌های شرکت کننده بر اساس معیارهای اعلام شده، امتیاز کسب کرده و 20 تیم برتر به مرحله دوم مسابقات راه پیدا کردند.

در مرحله دوم، تیم‌های راه یافته به مرحله دوم مسابقات، به صورت حضوری بتن را ساخته و آزمایش های مختلف آن را انجام می‌دهند و همچنین گزارش نحوه رسیدن به طرح اختلاط نهایی را تحویل خواهند داد. پس از 7 روز عمل‌آوری آزمونه‌های بتنی، کمیته برگزاری مسابقات آنها را مورد آزمایش‌های مختلف، مطابق با این آئین‌نامه قرار خواهد داد و در نهایت، پس از بررسی گزارش کارها و محاسبه امتیاز نهایی، تیم‌های برتر معرفی خواهند شد.

مرحله دوم (حضوری) اولین دوره مسابقات ملی بتن خودتراکم ایران، با حضور 16 تیم دانشجویی و 4 تیم دانشجویان تحت حمایت صنعت، با هدف ارتباط بیشتر دانشگاه و صنعت در روز پنجشنبه چهارم خردادماه در محل دانشگاه علم و صنعت برگزار خواهد شد. همچنین مراسم اختتامیه، همزمان با برگزاری پنجمین کنفرانس ملی بتن خودتراکم برگزار می‌شود و از 3 تیم برتر، با تقدیم گواهی برتر ملی به همراه جوایز، قدردانی به عمل خواهد آمد.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علم‌وصنعت ایران، پنجمین کنفرانس ملی بتن خودتراکم ایران و اولین کنفرانس ملی تعمیر و نگهداری سازه‌های بتنی، روزهای 14 و 15 تیرماه امسال در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می‌شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا