ایران آماده برگزاری کنگره بین المللی سلول های بنیادی و بازساختی است

به گزارش سیناپرس به نقل از خبرگزاری ایرنا، امیر علی حمیدیه افزود: دومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی 22 تیرماه به مدت 3 روز در تهران برگزار می شود.

وی اظهار کرد: در دومین جشنواره سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی ایران حدود 1500 نفر در سطوح خارجی و داخلی در بخش مقاله ای و کارگاهی ثبت نام کرده اند و تا کنون نیز بیش از 300 مقاله تخصصی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

حمیدیه بیان کرد: در این رویداد شاهد ثبت نام‌هایی از کشورهای عراق، هند، پاکستان، اردن، روسیه، استرالیا، آلمان، چین، انگلیس و کره جنوبی بوده ایم.

دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خاطر نشان شد: در دومین جشنواره ملی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی، کمک می‌شود تا 30 سخنران مقالات علمی خود را ارائه دهند.

حمیدیه ادامه داد: افرادی هستند که از نظر علمی دارای جایگاه خوبی هستند و مقالات قابل توجهی به دومین جشنواره سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی ارائه کرده‌اند. پس باید شرایطی فراهم کنیم که بتوانند به راحتی در زمان معین در کشور حضور داشته باشند و از توان علمی آنها بهره ببریم.

وی گفت: دومین جشنواره سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در ایران سه روزه است، اما در عمل برنامه کامل، یک هفته خواهد بود.
وی تصریح کرد: اکنون مقاله های رسیده به دبیرخانه این جشنواره ملی در حال داوری است.

وی اضافه کرد: دومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی 22 تا 24 تیر ماه 1396 توسط ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در سالن اجلاس سران تهران برگزار می شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا