اجرای 400 پروژه برای کاهش آلودگی هوا

به گزارش سیناپرس، معصومه ابتکار روز جمعه پس از انداختن رای خود به صندوق دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حوزه حسینیه ارشاد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حذف بنزین و گازوییل آلوده و جایگزینی آن با بنزین و گازوییل استاندارد یورو 4، از رده خارج کردن 900 هزارخودروی فرسوده و اجرای نظام یکپارچه معاینه فنی خودروها در 446 مرکز معاینه فنی از مهمترین برنامه های سازمان حفاظت محیط زیست است.
وی اظهار کرد: در ابتدای فعالیت دولت تدبیرو امید 45 درصد سوخت نیروگاه ها مازوت بود که اکنون این میزان به هشت درصد رسیده است.
معاون رییس جمهوری ادامه داد: علاوه بر اینکه در هشت کلانشهر کشور به نتایج خوبی دست یافته ایم در 400 شهرستان نیز عملکردها بسیار مثبت و قابل لمس بوده است. 
ابتکار گفت: اجرای پروژه های محیط زیستی در هشت کلانشهر نتایج خوبی به همراه داشت به طوری که از سال 1392 تا 1396 تعداد روزهای پاک و سالم شهرهای تهران، اصفهان و حتی خوزستان افزایش یافته است.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا و نخستین میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز(جمعه) در 63 هزار و 500 شعبه اخذ رای در سراسر کشور آغاز شد.
درانتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 56 میلیون و 410 هزارو 234 نفر واجد شرایط لازم رای دادن هستند که امروز با مراجعه به شعب اخذ رای در سراسر کشور آرای خود را به صندوق می اندازند.
در این دوره از انتخابات، یک میلیون و 350 هزار و 294 نفر برای نخستین بار می توانند در انتخابات شرکت می کنند. 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا