بيانيه جهاددانشگاهي به مناسبت انتخابات رياست جمهوري

به گزارش سیناپرس به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحيم

يك بار ديگر آزموني بزرگ در پيش روي ملت ايران است؛ ميداني مهم كه حضور حداكثري مردم در آن، مي تواند حماسه اي پربركت را رقم زده، پيشرفت كشور را شتاب بخشيده و دشمنان را مأيوس نمايد.

امروز، قدرداني از نعمت بزرگ جمهوري اسلامي و مراقبت از عزت و آبروي ملي در مشاركت بالاي مردم عزيز ايران اسلامي در انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري تجلي مي يابد.

اين، سر انگشتان ملت ايران است كه بار ديگر گره گشايي كرده و 29 ارديبهشت 96 را در منظومه انقلاب اسلامي چونان ستاره اي روشن به يادگار خواهد گذارد.

جهادگران جهاد دانشگاهي همگام و همراه با آحاد مردم، ضمن يادآوري درسهاي مكتب امام خميني (ره) و با تأسي به خلف شايسته ايشان، حضرت آيت ا… العظمي خامنهاي (مدظله العالي)، روز بيست و نهم ارديبهشت ماه امسال را روز امتحان الهي دانسته و با بصيرت و هوشياري در مسير تحقق حماسه سياسي دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري يعني حضور حداكثري همه اقشار ملت در انتخابات گام برخواهند داشت.

جهادگران جهاد دانشگاهي ضمن دعوت از ملت شهيدپرور ايران اسلامي براي حضور پرشور در پاي صندوق هاي رأي انتخابات رياست جمهوري و انتخابات شوراها، از كانديداهاي محترم ميخواهند در مراحل پيش رو با متانت، قانون مداري را سرلوحه كار خود قرار دهند تا به فضل الهي اين انتخابات به سربلندي و پيروزي كشور اسلامي مان بيانجامد.
                                                                     

      جهاد دانشگاهي
                                                                            27 ارديبهشت 96

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا