رویداد استارت‌آپی مد و تکنولوژی برگزار می‌شود

در آستانه افتتاح اولین پارک علم و فناوری‌های نرم و هویت ساز کشور در دانشگاه علم و فرهنگ وهمزمان با اولین کنفرانس ملی نوآوری در منسوجات و پوشاک کار رویداد استارت‌آپی مد و تکنولوژی از مجموعه رویدادهای کارآفرینی جهاد دانشگاهی در تاریخ 25 الی 27 اردیبهشت ماه سال جاری در دانشگاه علم و فرهنگ با همکاری سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان دانشگاهی (ستفا) برگزار می‌شود.

در این رویداد، دانشجویان رشته‌های طراحی پارچه و لباس، صاحبان ایده و متخصصان حوزه مد و لباس، برنامه‌نویسان، طراحان گرافیک و علاقمندان به راهاندازی کسب و کار در حوزه مد گرد هم خواهند آمد تا با ارائه ایده‌های خلاقانه و بکر خود، تیم سازی و کسب و کارشان را شروع کنند و به رقابت با یکدیگر بپردازند.

از اهداف برگزاری این رویداد می‌توان به آشنایی با اصول راهاندازی یک کسب و کار موفق و خلاقانه در صنعت مد و لباس، ترویج فرهنگ نوآوری، خلاقیت و کارآفرینی میان دانشجویان رشته‌های مرتبط با مد، طراحی پارچه و لباس و تکنولوژی‌های مرتبط با آن، تقویت توان ارائه ایده‌های خوب و شکستن سد محافظه‌کاری در خلاقیت و ایجاد فرصت شکل‌گیری کسب‌وکارهای نوپای قابل اجرا در میان دانشجویان اشاره کرد. محورهای رویداد عبارتند از:

همچنین "بازآفرینی طرح‌های اصیل البسه ایرانی – اسلامی"، "برندسازی، بازاریابی و تقویت فروش طراحی‌های برگرفته از نقوش ایرانی- اسلامی"، "نوآوری در طراحی و تولید ملزومات البسه و پوشاک" و " نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه صنعت پوشاک" از جمله محورهای این رویداد هستند.

بر اساس این گزارش؛ رویدادهای استارت‌آپی یک رویداد آموزشی_تجربی هستند که در ۳ روز متوالی برگزار می‌شوند. در این رویداد شــرکت کنندگان پر انگیزهای شامل برنامه نویسان، علاقمندان به راه‌اندازی استارت آپ، بازاریاب‌های حرفهای و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند تا در طی ۵۴ ساعت ایدههایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایدهای را اجرا و عملی سازد.

به گزارش معاونت توانمندسازی و تحقیقات اشتغال و کارآفرینی سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان دانشگاهی (ستفا) ، این سازمان در طی برنامه پنج ساله ششم خود برگزاری 600 رویداد نوین کارآفرینی را در دستور کار خود دارد. سیاست‌های ستفا در برگزاری این مجموعه رویدادها با تاکید بر مزیت‌های نسبی استان‌ها، چالش‌ها و تهدیدهای اصلی کشور، توجه به اولویت‌های اصلی و مورد تاکید در برنامه‌های کلان کشور و توجه به تحولات روز فناوری در دنیا است.

علاقمندان می‌توانند با ورود به سایت https://evand.com/events/usc-modotech و وب‌سایت رویداد:http://icfc2017.usc.ac.ir/  برای حضور در این رویداد ثبت‌نام کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا