شعارهای عوام فریبانه مشکلات بزرگی برای کشور ایجاد می کند

به گزارش سیناپرس،دکتر رضا ملک زاده روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: تجربه شعارها و برنامه هایی را که موجب مشکلات عظیم برای کشور شدند و تا سال های زیاد هم باید خسارات ناشی از آن شعارها را بپردازیم، فراموش نکرده ایم. 
وی افزود: اولین مشکلی که این شعارهای عوام فریبانه ایجاد می کنند، این است که مردم را به کار نکردن و جیره خوری تشویق می کند که این مساله خلاف کرامت انسانی است؛ در حالی که به جای دادن ماهی، باید ماهیگیری را به مردم آموزش داد. 
ملک زاده ادامه داد: بودجه های کشور باید صرف ایجاد زیرساخت برای اشتغالزایی شود؛ اما بحث ها و تخریب هایی که در جریان اعلام برنامه های انتخاباتی مطرح می شود، ضربه اساسی به منافع ملی و همبستگی ملی کشور وارد می کند.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با ابراز تعجب از طرح برخی شعارها از سوی برخی نامزدهای انتخابات، اظهار کرد: مردم باید با هوشیاری تحت تاثیر شعارهای عوام فریبانه قرار نگیرند و لازم است تلاش کنیم با انتخاب صحیح، به سمتی گام برداریم که کشورمان جایگاه مناسب خود در دنیا را به دست آورد. 

لزوم رعایت اصول اخلاقی در مناظره ها 
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: رفتارهایی که سبب ناراحتی اکثر مردم در مناظره ها و تبلیغات انتخاباتی شده، رعایت نکردن مرزهای اخلاقی از سوی برخی نامزدها است که به شیوه های غیراخلاقی مختلف سعی در جلب آرای عمومی دارند. 
ملک زاده اظهار کرد: ستادهای انتخاباتی که به این شیوه ها متوسل شده اند، باید بدانند که این قبیل اقدامات اثر منفی در اذهان می گذارد، خدشه به وحدت ملی را در پی دارد و جایگاه کشور را نیز پائین می آورد.
وی ابراز امیدواری کرد که از این پس، شاهد بی اخلاقی ها و هیچ رفتار خلاف شان نامزدها نباشیم. 
انتخابات دوره دوازدهم ریاست جمهوری در 29 اردیبهشت ماه با رای مردم به شش نامزد این دوره برگزار می شود. 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا