تیم‌های راه یافته به مرحله نهایی مناظرات دانشجویی خراسان شمالی معرفی شدند

با برگزاری دو مناظره و رقابت چهار تیم، تیم شهید دیالمه دانشگاه بجنورد و تیم شهروند دانشگاه اشراق به مرحله فینال راه‌یافتند. همچنین تیم احقاق دانشگاه پیام نور بجنورد مقام سوم مسابقات را کسب کرد و تیم اندیشه بیدار دانشگاه پیام نور شایسته تقدیر شد.

دو تیم شهید دیالمه دانشگاه بجنورد و تیم شهروند دانشگاه اشراق برای مشخص شدن تیم اول و دوم  در مرحله فینال با هم رقابت خواهند کرد که تیم نخست به مرحله منطقه‌ای مسابقات راه خواهد یافت.

بنا به این گزارش دو تیم شهید دیالمه از دانشگاه بجنورد با موضع مخالف و تیم اندیشه بیدار از دانشگاه پیام نور بجنورد با موضع موافق با گزاره "برجام برنامه‌ای در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی است" با یکدیگر مناظره کردند که تیم شهید دیالمه به مرحله فینال راه یافت.

همچنین دو تیم احقاق از دانشگاه پیام نور بجنورد با موضع مخالف و تیم شهروند از دانشگاه اشراق با موضع موافق با گزاره "مشکلات کنونی اقتصادی جامعه نتیجه تحریم‌ها است" با یکدیگر مناظره کردند که تیم  شهروند به مرحله نهایی راه پیدا کرد.

دکتر جواد اصغری راد، مریم یزدان‌پناه و حسین سامان داوری این دور از مسابقات را بر عهده داشتند.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان شمالی، مرحله فینال بخش استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در خراسان شمالی با حضور مسئولان استانی و کشوری هفته آینده در بجنورد برگزار می‌شود. 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا