نمایشگاه کار دانشگاه علم و صنعت هفته آینده برگزار می شود

 جشنواره صدف در بخش های مختلف همچون نمایشگاه کارآفرینی، کارگاه های آموزشی، رویداد کارآموزی و کارورزی و ارائه پایان نامه ها دانشجویی به شرکت های دانش بیان تدارک یافته است.
این جشنواره، رویدادی است که تعداد زیادی از جویندگان کار و شرکت ها به منظور تبادل اطلاعات در رابطه با مشاغل مورد نیاز و معرفی شرکت هایشان در آن، به صورت فصلی و یا سالیانه برگزار می شود که می توان از آن به عنوان نمایشگاه فرصت های شغلی یاد کرد به نحوی که فرصت های فراوان کاری و کارآفرینی در اکثر زمینه های تحصیلی برای دانشجویان و تازه فارغ التحصیلان ارائه می شود. 
اینگونه نمایشگاهها فرصت مناسبی برای شرکت ها و سازمان ها فراهم می آورد تا با تعداد زیادی از نیروهای جویای کار ملاقات کرده و در یک فضای رقابتی نسبت به جذب نفرات مورد نظر خویش اقدام کنند.
رفع عواملی که مانع اشتغال فارغ التحصیلان می شوند از یک سو و نبود بستری مناسب برای تقابل مستقیم شرکت ها و دانشجویان به عنوان روشی جدید در اطلاع رسانی نیازهای محیط های کار و اجتماع از سویی دیگر، پارک فناوری پردیس را بر آن داشت تا برای برپایی نمایشگاه کار اقدام کند.
هدف این نمایشگاه و کارگاه های آموزشی، معرفی شرکت ها، معرفی کسب و کار جدید، ایده دادن به دانشجویان و تازه فارغ التحصیلان برای یافتن شغل آینده، نحوه تعامل و ارتباط با صنعت است.
و … می باشد. 
جشنواره صدف (iran jobfair)، اهداف متعددی از جمله فراهم کردن زمینه رویارویی مستقیم صنعت و دانشگاه، معرفی کارفرمایان و کارآفرینان موفق جامعه در قالب شرکت های کارآفرین، معرفی سازمانها و ادارات مرتبط با رشته ‌تحصیلی، 
شناسایی علایق واستعدادها (خودشناسی شغلی)، آشنایی با انتظارات و مهارتهای مورد نیاز کارفرمایان، آشنا شدن دانشجویان و تازه فارغ التحصیلان با طیف متنوع مهارتهای شغلی، امکان جذب نیرو و کارآموز برای شرکت ها و برپایی کارگاههای آموزشی کار و کارآفرینی را دنبال می کند.
گسترش خدمات مشاوره‌شغلی و استفاده از مشاوران متخصص، ایجاد نشریه‌های شغلی و بازار‌کار در محیط داخلی دانشگاه، ایجاد یک محیط دوستانه برای تعامل بیشتر بین فارغ التحصیلان، دانشجویان و شرکت ها، معرفی و بازتاب نتایج تحقیقات، پژوهش ها، تجربه ها و نوآوری های علمی و صنعتی صنایع، ایجاد انگیزه و خودباوری در میان فارغ التحصیلان و آشنایی شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان از آخرین دستاوردهای صنایع از دیگر اهداف برگزاری این رویداد کارآفرینانه به شمار می آید.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا