طرح های دانش بنیان به اندازه چاه‌های نفت ارزش دارند

به گزارش سیناپرس به نقل از ایسنا،کوروش خسروی اظهار کرد: ارزش هر یک از طرح های جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی به اندازه یک چاه نفت است، در واقع این ارزش نه با از بین رفتن منابع طبیعی و نه خام فروشی تامین می شود، بلکه این ارزش از طرح های دانش بنیان مبتنی بر تکنولوژی ایجاد می شود.

وی افزود: نگاه ما به سرمایه گذاری محدود به سرمایه گذاری خطرپذیر و شرکت هایی که فقط نگاه خرید سهامی دارند نبوده، بلکه در این جشنواره دانشگاه های سرمایه گذار نیز دعوت شده اند تا از نزدیک با شرکت ها آشنا شوند.

دبیر سیزدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی ادامه داد: خیرین حامی کارفرینی با ایجاد کار خیر و حل آسیب های اجتماعی، فعالین بازار و فرابورس و همچنین بازرگانان و تجار نیز در این جشنواره حضور دارند.

ایرانی ها آنلاین فرصت های سرمایه گذاری را رصد کنند

خسروی گفت: برای نخستین مرتبه  90 فرصت سرمایه گذاری دانش بنیان در سیزدهمین جشنواره شیخ بهایی به تمام ایرانیان سراسر جهان و نه تنها شرکت های حاضر در جشنواره معرفی می شود.

وی افزود: این مراسم و معرفی شرکت ها به صورت آنلاین از روی سایت جشنواره ملی فن آفرینی قابل مشاهده است و به نوعی این موضوع برای همه هموطنان ایجاد عدالت کرده و موجب اشتغال می‌شود.

دبیر سیزدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی ادامه داد: از بین 800 بیزینس پلان و طرح ارائه شده توسط شرکت ها 90 طرح غربال شده و ارائه می شود و تمام ایرانیان به صورت آنلاین می توانند این طرح ها را به ثروت تبدیل کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا