فضای خانه را برای واقعیت مجازی مناسب سازی کنید

اغلب، یکی از مناسب ترین مکان های منزل برای قرار دادن تلویزیون انتخاب می شود تا همه افراد دید مناسبی نسبت به تلویزیون داشته باشند. اکنون زمان آن فرا رسیده که فضای مخصوصی برای استفاده از فناوری واقعیت مجازی (VR) آماده سازی کنید.

فضای اطراف را خالی کنید

عینک های واقعیت مجازی (VR)، دید شما را از محیط اطراف را به طور کامل مسدود می کنند. بهترین کار برای جلوگیری از آسیب دیدگی در هنگام استفاده از این فناوری، ایجاد یکم فاصله حدودا 2 متری میان شما و اشیاء اطراف (بخصوص اجسام شکستنی) است.  

هر وسیله شیشه و شکستنی را از دور و اطراف خود دور کنید؛ مکان جدیدی در منزل برای اشیاء با ارتفاع زیاد پیدا کنید؛ لوستر را در ارتفاع بالاتری قرار دهید تا در هنگام حرکت دادن دست ها، آسیبی به شما (در اثر برخورد با لامپ) و البته لوستر وارد نشود.

از یک صندلی چرخان استفاده کنید

مشاهده واقعیت مجازی یا تجربه آن، یک فعالیت آرام و نشسته نیست. استفاده از یک صندلی با پایه های چرخان، در زمان حضور در فضای دیجیتال، تجربه هیجان انگیزی را برای شما ایجاد می کند.

محلی برای استراحت درنظر بگیرد

پس از مبارزه سخت با ربات های شیطانی، نیاز به استراحت دارید؛ یک مکان نرم و راحت، به طور مثال یک صندلی بادی برای استراحت در گوشه اتاق تعبیه کنید. از این مکان می توان برای نشستن دوستان یا داور مسابقه نیز استفاده کرد.

در عین حال، هر 15 دقیقه یکبار به خود استراحت دهید؛ یک بطری یا فلاسک آب در اطراف خود قرار دهید تا در هنگام تشنگی براحتی از آن استفاده کنید. آب به رفع حالت تهوع (در اثر استفاده بیش از اندازه از این فناوری) کمک می کند.

 

مترجم: معصومه سوهانی

منبع: wired

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا