سومین کنگره بین المللی تولیدمثل، اردیبهشت ماه در تهران برگزار می شود

به گزارش سیناپرس به نقل از روابط عمومی انجمن علمی جنین شناسی و بیولوژی تولید مثل ایران، این دو کنگره توسط انجمن علمی جنین شناسی و بیولوژی تولید مثل ایران و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران با همکاری پژوهشگاه ابن سینا و مراکز دانشگاهی، تحقیقاتی، درمان ناباروری کشور و مراکز علمی تخصصی داخلی و خارجی برگزار می شود.

درمان های طبی- دارویی و تاثیر آن برکمیت و کیفیت اسپرم،سلامت جنین قبل از لانه گزینی، نتایج درمان با داروهای ناباروری موجود در ایران، نقش آندومتر در RIF و سقط مکرر و روش های نوین در درمان و انجماد و پیوند تخمدان و حفظ باروری از جمله محورهای سومین کنگره بین المللی تولید مثل است.

سندرم تخمدان پلی کیستیک، مدیریت جامع کیفیت (TQM) در مراکز درمان ناباروری، ابعاد پزشکی، حقوقی و اخلاقی اهدا تخمک، ART در دام، اندومتریوز، سلولهای بنیادی و تولیدمثل و روشهای نوین در درمان ناباروری از طریق باروری شخص ثالث (انتقال هسته، انتقال میتوکندری و …) از دیگر محورهای این کنگره است.

همچنین مباحث علمی دومین کنگره سلامت باروری و فرزندآوری در قالب محورهای مختلف شامل تعالی جمعیت و فرزندآوری و نقش بخش سلامت و دیگر نهادها، تحولات اخیر بهداشت و درمان و بهبود سلامت باروری جامعه با رویکرد افزایش فرزندآوری، اخلاق حرفه ای در سلامت باروری و مامایی، حقوق و مسئولیت باروری افراد از منظر دین و فقه و مشاوره سلامت باروری، حقوق و مسئولیت باروری زوجین از منظر دین و فقه و مشاوره حین ازدواج و زناشویی، سقط و جنبه های قانونی سلامت باروری، ترویج زایمان طبیعی: چالش ها و فرصت ها، حمایت یابی و نقش ماماها، متخصصین و جامعه در توسعه زایمان طبیعی و ایمن، مدیریت ایمنی در سیستم مراقبت بهداشت باروری و مامایی و فرزندپروری و مراقبت تکامل ابتدایی کودک است.

همزمان با برگزاری این دو کنگره، سومین "جشنواره برترین های حوزه تولید مثل با موضوع شناسایی و معرفی برترین های حوزه تولید مثل" در ۴ بخش اصلی استادان و پیشکسوتان، پژوهشگر برتر، مقاله برتر و پایان ‌نامه دانشجویی برتر برگزار می شود.

گفتنی است، این کنگره دارای 17 امتیاز آموزش مداوم جامعه پزشکی می باشد و گروه های هدف شامل: پزشکان عمومی، علوم تغذیه، جراحی کلیه و مجاری ادراری – تناسلی، روانپزشکی، روانشناسی و مشاوره، زنان و زایمان، آسیب شناسی، ایمنی شناسی، زیست فناوری پزشکی – مولکولی، ژنتیک، علوم آزمایشگاهی، علوم تشریحی، فیزیولوژی، بیولوژی تولید مثل، دکترای بهداشت باروری، مامایی، اکوبیولوژی و دامپزشکی می باشند.

علاقه مندان می توانند برای اطلاعات در مورد این کنگره ها با شماره تماس ۲۲۴۰۴۱۴۴ داخلی ۳۳۴ و ۳۳۸ و همچنین در مورد جشنواره با شماره ۲۲۴۰۴۱۴۴ داخلی ۳۵۲ تماس حاصل نمایند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا