برگزاری المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز دانشگاههای قطب 1 کشور

به گزارش ایسنا، بیست و دومین المپیاد علمی دانشجویی غیر متمرکز دانشگاههای قطب 1 کشور دانشگاه‌های استان تهران(به مرکزیت یکی از دانشگاه‌های شهر تهران) با همکاری مشترک سازمان سنجش آموزش کشور و دانشگاه تربیت مدرس در 19 مجموعه رشته و با حضور حدود 500 داوطلب طی روزهای پنج شنبه 14 و جمعه 15 اردیبهشت ماه در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه برگزار می گردد.

شرکت‌کنندگان المپیاد علمی دانشجویی غیر متمرکز در مجموعه رشته‌های فیزیک، شیمی، ریاضی، آمار، زیست شناسی، حقوق، الهیات و معارف اسلامی، زبان و ادبیات فارسی، علوم تربیتی، علوم اقتصادی، علوم زمین، علوم جغرافیایی، مهندسی مواد و متالوژی، مهندسی برق، مهندسی شیمی، مهندسی عمران، مهندسی کامپیوتر، مهندسی مکانیک، و مهندسی کشاورزی (زراعت و اصلاح نباتات) با یکدیگر به رقابت پرداخته و در صورت موفقیت و اعلام اسامی آنان از طریق سایت مرکز المپیاد ، به مرحله نهایی برای رقابت با منتخبین آزمون متمرکز المپیاد علمی دانشجویی راه می‌یابند.

براساس اعلام روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس، المپیاد علمی دانشجویی کشور از سال 1375 بوسیله سازمان سنجش آموزش کشور و به دو روش متمرکز و غیر متمرکز برگزار می‌شود. در روش غیر متمرکز دانشگاههای کشور به 8 قطب دانشگاهی تقسیم می‌شوند و تیم­‌های معرفی شده هر دانشگاه درقطب‌های هشت گانه به طور همزمان با یکدیگر به رقابت می پردازند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا