لزوم اجرایی‌شدن مدیریت علمی در موسسه رازی

به گزارش سیناپرس به نقل از خبرگزاری ایسنا، دکتر مسعود هاشم‌زاده با اشاره به اینکه رازی به عنوان موسسه قوی، کارآمد و مهم در کشور مطرح است، اظهار کرد: تحقیقات این موسسه همواره در جهت عمل بوده و هرگز جنبه سمبولیک نداشته است.

وی با اشاره به اینکه موسسه رازی مرکزی عملیاتی و حیاتی است، افزود: اهمیت سازمان دامپزشکی که در جهت سلامت عمومی جامعه و تامین غذای سالم فعالیت می‌کند، با فعالیت‌های موسسه رازی نمود می‌یابد.

رئیس موسسه رازی با بیان اینکه باید همدل و هم جهت در راستای اجرایی شدن اهداف موسسه پیش رویم، خاطرنشان کرد: موسسه رازی مجموعه‌ی علمی است که تولیدات آن در جهت سلامت جوامع انسانی و دامی موثر است.

وی با تاکید بر اینکه شرایط بیرون از موسسه نباید بر عملکرد داخلی آن تاثیری داشته باشد، گفت: اختلافات در هر حوزه‌ای نباید در فعالیت‌های این موسسه تاثیری داشته باشد، بلکه باید این موسسه را به عنوان منبع تولید مهم در کشور حفظ کنیم.

دکتر هاشم‌زاده خاطر نشان کرد: علاوه بر پیگیری و اجرای برنامه‌های تدوین شده برای موسسه، در شرایط لازم، برنامه‌ریزی‌هایی برای تقویت این برنامه‌ها انجام می‌شود تا بتوانیم با شرکت‌های بزرگ دنیا در حوزه واکسن‌سازی رقابت کنیم.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا