برترین تیم تحقیقاتی دانشگاهی در حوزه توسعه واکسن

کنگره جهانی واکسن (World Vaccine Congress) یک گردهمائی سالانه با حضور برجسته ترین متخصصان و فعالان صنعت تولید واکسن از سراسر جهان است که درخصوص مسائل تجاری و علمی تولید واکسن، شامل استراتژی ها، آزمایش های بالینی، بیماری های نوظهور، سرطان و واکسن های دامپزشکی به بحث و تبادل نظر می پردازند.

جوایز برجسته صنعت واکسن (Vaccine Industry Excellence Awards) هر ساله همزمان با برگزاری این کنگره به برترین دستاوردها، تحقیقات و پژوهشگرانی که سهم قابل توجهی در افزایش استانداردهای تولید واکسن داشته اند، اهدا می شوند.

به گزارش سیناپرس، انتخاب برترین تیم تحقیقاتی دانشگاهی یکی از بخش های جوایز ViE محسوب می شود. در دهمین دوره اعطای این جوایز، تیم تحقیقاتی موسسه آلرژی و ایمونولوژی لا یولا (La Jolla) به سرپرستی دکتر الساندرو سته (Alessandro Sette) به عنوان برترین تیم تحقیقاتی آکادمیک معرفی شد.

میچل کروننبرگ، رئیس و مدیرعلمی موسسه لا یولا در کالیفرنیا (آمریکا) تأکید کرد: الساندرو و تیم تحقیقاتی وی که از برجسته ترین متخصصان جهان تشکیل شده اند، از پیشگامان حوزه کاری خود محسوب شده و به واقع، مستحق دریافت این جایزه هستند. تلاش های مداوم آنها، تشریح سیستماتیک پاسخ ایمنی به طیف گسترده ای از میکروب ها و آلرژن ها است که تأثیر فوق العاده ای بر حوزه ایمونولوژی دارد.  

دکتر الساندرو سته، استاد و رئیس بخش کشف واکسن در موسسه لا یولا (La Jolla) است و تیم تحقیقاتی وی بر روی درک پاسخ های ایمنی به اهداف مختلف، از بیماری های عفونی از جمله سل، سیاه سرفه، تب دانگ یا زیکا تا آلرژی و آسم ناشی از گرده و غبار، همچنین بیماری های خودایمنی و عصبی و سرطان متمرکز هستند.

گفتنی است، کنگره جهانی واکسن  (World Vaccine Congress 2017) از تاریخ 10 تا 12 آوریل (21 تا 23 فروردین) در واشنگتن برگزار شد.

 

مترجم: معصومه سوهانی

منبع: terrapinn

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا