طراحی نرم افزار کاربردی موبایل جهت کنترل وزن

برنامه نویسان یک نرم افزار جدید کاربردی برای تلفن های همراه را طراحی کردند که با پردازش یک عکس پرتره از شخص مورد نظر و با روش شبیه سازی اعلام می کند که فرد مورد نظر با کم کردن مثلا 10 کیلوگرم به وزن ایده آل خواهد رسید .  

این نرم افزار جدید که تجسم شما (Visualize You) نام دارد ، فرد را به کم کردن وزن خود تشویق می کند . طراح این برنامه اعلام کرده که این برنامه با استفاده از الگوریتم های اختصاصی و بر اساس بازبینی بالینی پویایی تغییر وزن به تولید تصویر می پردازد .

در واقع نرم افزار جدید تجسم شما (Visualize You) به وسیله مقدار وزنی که فرد آرزو دارد یا علاقمند است  داشته باشد ، عکس را تعیین می کند و به فرد نشان می دهد که با این وزن چه تصویری خواهد داشت .

استفاده از این برنامه بسیار ساده و آسان است . فرد باید ابتدا یک عکس پرتره از خود گرفته و یا از عکس های آلبوم عکس تلفن همراهش عکسی را انتخاب کند و آن را وارد برنامه تجسم شما (Visualize You) کرده و اندازه قد خود را و همچنین مقدار وزن مورد نظر و یا آنچه امیدوار است به آن دست پیدا کند را وارد برنامه سازد . این برنامه بر اساس اعداد وارده تصویری جدید از شخص ارائه می دهد .

لازم به ذکر است که این برنامه قادر است برعکس این روند را نیز انجام دهد به این معنا که فردی خواهان افزایش وزن بوده و از لاغری خود ناراحت است و ترجیح می دهد کمی بر وزن خود بیافزاید . در این صورت تنظیم برنامه را بر این موضوع تغییر می دهد .

از دیگر امکانات این برنامه مجموعه ای از حرکات ورزشی و رژیم غذایی مناسب است که به فرد ارائه می شود تا بتواند با کمک آن به وزن ایده آل برسد .

بر اساس گفته سازندگان و طراحان برنامه تجسم شما (Visualize You) ، این برنامه انگیزه فرد را از طریق تکنولوژی تحریک می کند تا با تصویری که در دست دارد و برنامه ای که در اختیار می گیرد به سمت هدف مورد نظر حرکت کرده و به وزن ایده ال دست پیدا کند .

قابل توجه است که این برنامه توسط شرکت Visual Health Solutions و همکاری کلینیک کلیولند (Cleveland Clinic) و دانشگاه کلرادو (University of Colorado) ایالات متحده امریکا طراحی و ساخته شده است .

از دیگر نکات قابل ذکر در رابطه با برنامه تجسم شما (Visualize You) باید گفت که این برنامه رایگان نبوده و با هزینه دو دلار امریکا بر روی هر دو سیستم عامل iOS و سیستم عامل آندروید قابل نصب است .

منبع
 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا