میان رده میزو ششم اردیبهشت معرفی می‌شود!

به گزارش سیناپرس به نقل از شبکه، شرکت میزو به تازگی دعوتنامه‌ای را منتشر کرده که در آن به روز بیست و ششم ماه آوریل مصادف با ششم اردیبهشت ماه اشاره می‌شود. میزو گفته که قصد دارد در جریان این کنفرانس از گوشی هوشمند میزو E2 رونمایی کند. در عکسی که به عنوان تیزر برای کنفرانس مورد نظر منتشر شده، میزو شماتیکی از گوشی هوشمند میزو E2 را به تصویر کشیده است. همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، تیزر میزو به سه مسئله مهم اشاره مستقیم می‌کند.

 

اولین مسئله مربوط به دکمه فیزیکی mHome دستگاه می‌شود. دومین موضوع با خروجی اسپیکر صدای دستگاه ارتباط دارد و مسئله سوم با دوربین گوشی میزو E2 در ارتباط است. پیش‌بینی می‌کنیم که گوشی میزو E2 در این سه زمینه قابلیت‌های جالبی را به همراه داشته باشد. اما چندی پیش مشخصات فنی اسمارتفونی با کد M612C توسط سازمان تنا (TENAA) منتشر گردید که احتمالا مربوط به همین گوشی میزو E2 است.

طبق گزارش سازمان تنا، گوشی هوشمند مذکور از صفحه نمایشی 5.2 اینچی با وضوح تصویر 1280 در 720 پیکسل یا اصطلاحا اچ‌دی بهره می‌برد. از نظر ظرفیت رم و حافظه داخلی، دستگاه شامل سه نسخه مختلف می‌شود که به ترتیب رم 2 و حافظه 16 گیگابایتی، رم 3 و حافظه 32 گیگابایتی و رم 4 و حافظه 64 گیگابایتی را ارائه می‌کنند. سازمان تنا اشاره داشته که پردازنده این اسمارتفون هشت هسته‌ای خواهد بود.

ظاهرا سیستم‌عامل پیش‌فرض نصب شده بر روی گوشی هوشمند میزو E2، اندروید 6.0 مارشمالو است و رابط کاربری Flyme Ui میزو هم در کنار آن نصب می‌شود. وزن گوشی برابر با 138 گرم عنوان شده و احتمالا میزو E2 در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری، طلایی و رزگلد روانه بازار می‌شود. در نهایت باید اشاره کنیم که مشخصات ذکر شده به طور قطعی قابل تایید نیستند، بنابراین برای کسب اطلاعات دقیق در مورد مشخصات فنی میزو E2 باید تا ششم اردیبهشت ماه صبر کنیم.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا