مرکز نوآوری و فناوری نخبگان مازندران افتتاح شد

به گزارش سیناپرس به نقل از خبرگزاری ایرنا،رئیس بنیاد نخبگان مازندران در این مراسم گفت : مرکز نوآوری و فناوری مازندران با مجوز رسمی و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری راه اندازی شده است.

محسن جهانشاهی افزود: تولید ، توسعه، بهبود و ترویج انواع نوآوری و فناوری در قالب شرکت های کوچک و متوسط با رویکرد ایجاد هسته های فناور و در نهایت تشکیل شرکت های دانش بنیان با محوریت فارغ التحصیلان دانشگاهی از جمله وظایف این مرکز است.

وی ادامه داد: حمایت از نخبگان علمی برای تقویت صنایع مازندران ، کمک به ایجاد انواع نوآوری در صنایع با ارزیابی و ارزش گذاری فناوری در صنایع، ایجاد صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر بخشی از زیر ساخت ها و بسترهای حمایتی برای تولید محصولات نوآورانه از دیگر اهداف ایجاد مرکز نوآوری و فناوری مازندران است.

امام جمعه بابل هم در این مراسم گفت: ملتی که به علم مصلح باشد برتمام مشکلات خود می تواند غلبه کند.

حجت الاسلام روحانی افزود : امروز ما می توانیم اگر نواقصی در جامعه وجود دارد با بهره گیری از ظرفیت نخبگان علمی برمشکلات فائق آییم و این امر چیزی بدور از دسترس نیست.

وی اظهار داشت: بسیار خرسندم که این مرکز در ولادت امام علی(ع) که مظهر علم در جهان اسلام مطرح است، افتتاح شده است. در هیچ دینی به اندازه اسلام برای علم و عالم تا این اندازه ارزش قائل نیست و به صراحت در قرآن بیان شد که آنانی که اهل علم و دانایی هستند نسبت به کسانیکه اهل علم نیستند برتری دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا