نمایشگاه هواپیمای بدون سرنشین

به گزارش سیناپرس به نقل از ایرنا، هم‌زمان با اتمام مرحله ساخت چهارمین دوره مسابقه طراحی و ساخت هواپیمای ‌بدون ‌سرنشین، نمایشگاهی از دستاوردهای این دوره از مسابقات و پرنده‌های تیم‌های شرکت‌کننده، 26 و 27 فروردین‌ماه برگزار می شود.
در این مسابقات که به همت پژوهشکده شهید رضایی دانشگاه صنعتی شریف و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی و مرکز همکاری‌های فناوری و نوآوری ریاست جمهوری از خردادماه سال گذشته آغاز شده است، 40 تیم از 27 دانشگاه و شرکت دانش‌بنیان ثبت‌نام کرده‌اند و تیم‌ها پس از گذراندن مرحله ارائه پروپوزال و مرحله طراحی، ساخت و نصب تجهیزات، پرنده خود را برای انجام آزمون‌های پروازی آماده کرده اند.
به منظور ارزیابی مرحله ساخت و نیز نمود فیزیکی از دستاوردهای تیم‌ها، نمایشگاهی 2 روزه از این دستاوردها در تاریخ 26 و 27 فروردین در دانشگاه صنعتی شریف و با حضور 17 تیم برگزار خواهد شد. 
همچنین همایشی با حضور مسئولان کشوری و لشکری و مدیران صنایع مرتبط با حوزه پهپاد، روز شنبه 26 فروردین از ساعت 14:30 در سالن کهربا دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.
شرکت هواپیماسازی ایران (هسا)، شرکت صنایع هوایی قدس و مؤسسه آموزشی تحقیقاتی صنایع دفاعی، از دیگر برگزارکنندگان این همایش و نمایشگاه هستند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا