بیانیه جهاددانشگاهی به مناسبت فرارسیدن روز جمهوری اسلامی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، متن بیانیه این نهاد به شرح زیر است:
دوازدهم فروردین سال 1358، روز حضور آگاهانه و حماسی مردم برای تعیین شکل و محتوای حکومتی بود که ریشه در انقلاب اسلامی داشت. مردمی که در راه پیروزی، زندان‌ها، شکنجه‌ها، تبعیدها و محرومیت‌های بسیاری را متحمل شده و بهترین فرزندان خود را تقدیم کرده بودند در یک همه‌پرسی تاریخی اعلام کردند که می‌خواهند در سایه سار اسلام عزیز، حق تعیین سرنوشت خود را، خود در دست بگیرند و به همین دلیل به استقرار نظام "جمهوری اسلامی" رأی آری دادند. 
رویداد این روز بزرگ، لبیک فاتحانه به ندای آسمانی "واعتصموا بحبل الله جمیعاً ولاتفرقوا" بود که از حنجره رهبری خداخواه و متکی به ستون مستحکم مردمی بیدار بیرون آمد. 
آری! روز جمهوری اسلامی، ثمره شیرین جهاد مردم و اکمال نعمت استقلال و آزادی است که با دستان تک تک میلیون ها ایرانی در مقابل چشمان امیدوار مستضعفان جهان و نگاه بهت زده دشمن رقم خورد. 
روزی که طلیعه و نماد برگزاری انتخابات متعددی در نظام اسلامی شد و مردم نیز با بصیرت مثال‌زدنی خود، 12 فروردین 58 را پایان کار ندانسته و در سال‌های پس از آن با حضور باشکوه خود در انتخابات مختلف، مردمسالاری دینی را مکررا به نمایش گذاشتند. 
اینک در آستانه یوم ا… 12 فروردین 1396 و سالروز شهادت دهمین ستاره پرفروغ سپهر ولایت حضرت امام علی النقی الهادی (ع) بار دیگر خداوند متعال را بخاطر موهبت الهی استقرار حکومتی برآمده از قرآن کریم و عترت طاهرین (ع) شکر نموده و بزرگداشت این حماسه تاریخی را مورد تاکید و یادآوری قرار می‌دهیم.
نهاد انقلابی جهاددانشگاهی در آستانه این روز اعلام می‌دارد که همچون گذشته با تمام قوا در خدمت شجره طیبه جمهوری اسلامی و ملت رشید ایران خواهد بود و با اعتقاد راسخ به وصایای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و گام برداشتن در مسیر هدفگذاری شده توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) همه بنیه علمی، فرهنگی و آموزشی خود را برای تحقق آرمان های والای انقلاب بویژه خوداتکایی، استقلال و اقتصاد درون زا به کارگیرد.
اعضای این نهاد، با درک اهمیت تحقق شعار "اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال"، حضور حداکثری و دشمن شکن مردم در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری پیش رو را پشتوانه حرکت مسوولان به سمت پیشرفت کشور دانسته و تمام تلاش خود را برای رونق هرچه بیشتر این رویداد و عرصه نمایش اتحاد ملّی مصروف خواهند داشت. 
 
جهاددانشگاهی
یازدهم فروردین ماه 1396
 
No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا